Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag funderar på att starta en ny verksamhet i mitt företag. Som Privatutredare och Privat Ombud. Jag är bra på att hitta information...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 244
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Tänkte jag har större chans att få hjälp här på U än på S. Finns det någon som studerar på LiU och använder sig av deras lärarplattform...
Svar
3
· Visningar
1 149
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Många som förfasar sig över att företag väljer att flytta sin produktion eller delar av den utomlands pga billigare arbetskraft...
Svar
13
· Visningar
1 380
Senast: Tacitus
·
Skola & Jobb Hur skulle ni ha gjort? Ska börja läsa basår på måndag, då jag behöver matten, men det är också det enda jag behöver, resten av ämnena...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: sussantuss
·
Skola & Jobb Var på en intervju förra veckan, en inledande som mest gick ut på att få veta mer om företaget och tjänsten & för företaget att se vem...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: HeleneK
·
Skola & Jobb För ett tag sedan blev jag utsatt för sexuella trakasserier på jobbet. Pratade med min chef som tog tag i detta och personen fick byta...
Svar
4
· Visningar
1 587
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Tänkte kolla om det är någon här som har eller går på Bageri & Konditoriutbildningen antingen Via Yrkeshögskolan i Göteborg eller via JB...
Svar
5
· Visningar
1 251
Senast: Akerman
·
Skola & Jobb Nu är det dags å köpa nya skor! Har tidigare jobbat i skor från löplabbet, men nu måste dom vara helsvarta så det går bort. Vad finns...
2
Svar
30
· Visningar
13 059
Skola & Jobb Vet att vi tidigare diskuterade det där med Buketräff i området. Finns det fortfarande ett intresse? Är det inte dags att ta tag i...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 120
Senast: Sleepan
·
Skola & Jobb Om man har två jobb (tex ett deltidsjobb och sedan är timanställd hos ett annat företag i samma bransch), vem är då ansvarig för att...
Svar
9
· Visningar
4 867
Skola & Jobb Har fått jobb som kennelflicka på framstående chihuahua-kennel från 21/10-1/5. Är ju ett tag kvar innan det är dags att åka men ändå...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Gabbi
·
Skola & Jobb Hej! Jag ligger som reserv till Agronom-landsbygdsutveckligt, jag undrar ni som går på SLU i uppsala hur såg det ut i era klasser, va...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: feresia
·
Skola & Jobb Någon som har erfarenhet utav dessa eller kanske har gått någon sådan här? Har den personen eller du fått jobb efter det? Har kollat...
Svar
0
· Visningar
676
Senast: Zarro
·
Skola & Jobb Någon som gått eller vet något om denna utbildning?
Svar
0
· Visningar
639
Senast: KajsaNW
·
Skola & Jobb Jag har varit sommarvikarie på ett företag och arbetat som tekniker. Nu har jag fått förlängt och fått helt andra arbetsuppgifter. Ska...
Svar
4
· Visningar
1 315
Senast: Presto
·
Skola & Jobb Har letat igenom hela bukefalos och hittar ingen liknande tråd, och behöver hjälp! Jag började studera på högskola i januari och har nu...
Svar
9
· Visningar
2 404
Senast: Alednev
·
Skola & Jobb Arbetslös och måste snart söka alla jobb som finns. Idag stötte jag på en gammal kollega som har gått till ett företag som har...
2
Svar
25
· Visningar
3 715
Senast: Nebraska
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja söka in till en del utbildningar som är på distans, två av dem ligger i Luleå och själv bor man nere vid Vänern.. Någon...
Svar
13
· Visningar
2 470
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Jag söker ett jobb där jag har den efterfrågade utbildningen sånär som på examensarbetet som jag ska göra under hösten (och därmed...
Svar
15
· Visningar
6 455
Senast: tara
·
Skola & Jobb Några fler här som planerar att göra det? :) Hur pluggar ni inför detta? Har ni pluggat länge eller som jag, precis kom på att jag...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Neko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Tjockistråden 3
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp