Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid åh... jag saknar det spelet sååå! (är inte helt säker på att det stavades mjylk, men det var ett spela från arla där man var en...
2
Svar
25
· Visningar
7 054
Senast: Paulsan
·
E
Fritid Jag har panik! :crazy: Kan nån hjälpa mej att komma på namnet på ett spel? Man är en sån där platta som ska studsa tillbaka en boll på...
Svar
3
· Visningar
1 676
Senast: Erboon
·
B
Fritid Ja dom går ju inte in i tvättmaskinen precis, och nu har dom vädrat i 2 veckor och röklukten sitter i ändå :( har ångtvättat dem med...
Svar
11
· Visningar
5 822
Hemmet Jag är på jakt efter ett vardagsrumsbord, med ungefärliga mått på 80*80. Gärna med förvaring under, någon här måste väl ha sett något...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: Aliide
·
IT & mobiler Hur överför jag på bästa sätt bilder från en Sony Ericsson K300i till dator? Hoppas det går att göra smidigare än att skicka MMS till...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Någon som kan tänka sig att vägleda en datorhandikappad? Om man tycker att Explorer fungerar dåligt, ska man prova en...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Det är så jävla typiskt. Imorse när jag skulle starta min dator så visade det sig att han hade lagt ned sin verksamhet helt och hållet...
Svar
13
· Visningar
1 570
Senast: flugskit
·
Hemmet Vi håller på att greja i huset inför bebisens ankomst och det finns ett gammalt skåp i trä som jag gärna vill ha i bebisens rum som...
Svar
3
· Visningar
8 825
Senast: domino
·
IT & mobiler Ja hur spara ni era foton, för att vara säker på att de finns kvar vid en eventuell data krasch ?? Jag har alla mina kort på barnen...
2
Svar
20
· Visningar
2 205
Senast: nilema
·
E
IT & mobiler Har skaffat ny, bärbar dator och insåg nyss att jag inte vet hur jag gör print screen :confused: Har en knapp där det står 'insert'...
Svar
5
· Visningar
3 727
Senast: eiwo
·
F
IT & mobiler Vet någon hur man gör? Har så sjukt mycket adresser i mitt adressgrejs att jag bara stör mig på det och nu vill jag få bort det. Så...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Fragile_
·
Hemmet Vi ska bygga om vårt badrum, som ligger i österläge med full morgonsol. Stort fönster mot ljuset alltså. Idag sitter det en gammal...
Svar
10
· Visningar
2 592
Senast: boccia
·
M
IT & mobiler Hur går jag tillväga om jag skulle vilja lägga ut en låt på en blogg? Alltså jag har den på en cd. In i datorn- lämplig sida som man kan...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Rednex
·
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida och den ser helt ok ut på min dator. Men nu har jag fått påpekande från flera att hemsidan ser konstig ut på...
2
Svar
21
· Visningar
3 859
Senast: Rednex
·
Fritid No pun intended.;) Jag ska på bal, och som vanligt går jag på bal med samma människor, och det börjar kännas tråkigt med samma gamla...
Svar
7
· Visningar
2 414
Senast: ylba
·
IT & mobiler Ungarna har på någe vis lyckats att förskuta bilden till HÖ. På vänster sida så är det bara en svart bred rand. Hur flyttar jag tillbaka?
Svar
2
· Visningar
655
Senast: åke
·
I
IT & mobiler Ikonerna på mitt skrivbord har blivit skuggade, som att de är markerade. Hur får man bort detta?
Svar
7
· Visningar
2 553
Senast: Sharpless
·
Hemmet Ja, sen den senaste stormen (ca 2 veckor) så får vi inte upp värmen i huset. :crazy: Under hela vintern så har vi haft väldigt bra...
2
Svar
32
· Visningar
4 127
Senast: Kratus
·
Trädgård & Växter Är det någon av er trädgårdsälskare som beställt av dem? Fick nyligen hem ett "enastående erbjudande" från Bakker. Man får en skottkärra...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 473
Senast: Lupin
·
IT & mobiler Är det någon som har något tips på en bra sida att göra hemsidan i om man inte är så kunnig??
Svar
2
· Visningar
749
Senast: lynxlady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp