Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag måste skriva av mig, vet verkligen inte vad jag ska göra... Som några av er kanske minns skrev jag en tråd för ett tag sedan om mitt...
Svar
6
· Visningar
877
Kropp & Själ Jag håller på att krevera, det är så äckligt varmt i bussarna! AC finns i de flesta, men av olika anledningar funkar dom inte alltid och...
2
Svar
31
· Visningar
2 574
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Behöver akut råd kring torsk. Ska tillaga findus frysta torskfile man skär i bitar och när jag börja skära ser jag att delar av köttet...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Är det någon här som har testat HairBell schampoo och balsam? Det ska ju få håret att växa fortare, men funkar det verkligen? Jag har...
Svar
0
· Visningar
918
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon som vet kostnaden för att uppsöka gynakuten i Stockholm? Karolinska Solna eller valfritt.
Svar
2
· Visningar
734
Kropp & Själ Anmält mig till toughest 5 maj 2015 och tänkt om nån på Buke vart med på något OR innan? (typ tough Viking, superior race) - hur la du...
Svar
9
· Visningar
4 842
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder. Kan man verkligen det, är själv rätt skeptisk. Har kompisar som vräker i sig godis,chips och dylikt efter träning...
Svar
11
· Visningar
1 420
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Hur pass giftig är vanlig (svensk) padda för en människa? Kan man ta upp den utan handskar?
2
Svar
20
· Visningar
9 379
Senast: yennork
·
Kropp & Själ Jag har hittat en tatuering jag vill ha Har en kompis som tatuerar, och hon säger att den blir ungefär 25 cm lång allt som allt. Och...
2
Svar
29
· Visningar
3 474
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ I morse när jag vakna så kände jag att jag hade något slemigt i munnen, trodde det var snor men när jag spotta ut det var det koagulera...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Efter många år med ormfobi som blir värre för varje år, är de nu daxs att göra något åt detta. Jag vet att där svårt för folk som inte...
Svar
12
· Visningar
1 634
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Vaknade upp i morse, döv på ena örat. I panik började jag fixa med alla knep jag kunde komma på, inklusive olivolja plus sköljning med...
Svar
19
· Visningar
25 081
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Efter att ha letat igenom varenda affär i det närmaste centrumet utan framgång funderar jag på hur det funkar att tejpa sin egen bh...
Svar
0
· Visningar
691
Senast: Mammas
·
Kropp & Själ Nu stoppas gellacken från Depend samt ev andra märken också skulle jag tro. Kanske bra eftersom det är så många som blivit drabbade av...
2
Svar
37
· Visningar
3 335
Senast: InteAlls
·
Kropp & Själ Letar efter en mascara som definierar fransarna men inte blir tjock och tung, jag sminkar mig så lite att det knappt syns, jag vill bara...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 985
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag började med primolut nor igår för att skjuta upp mensen i för kommande semester! Klantig som jag är råkade jag ta tre igår, morgon...
Svar
5
· Visningar
3 506
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Finns det någon BUS som passar oss som är likbleka och endast ger en gradvis uppbyggnad av lite färg som Dove summer glow (den ljusa...
Svar
9
· Visningar
997
Kropp & Själ ... och sedan följa det! Hur gör en? När någon mår dåligt och inte kommer sig för att göra olika saker som att gå ut och promenera...
Svar
14
· Visningar
1 242
Senast: Dessy
·
Kropp & Själ Är så sugen på smycken från & Other Stories! Såg på deras hemsida att de är i 100% brass, dvs mässing och är mest sugen på de smycken...
Svar
2
· Visningar
2 608
Senast: Poisonous
·
Kropp & Själ Ja, fram med dem. Är ni vana fastare? Aldrig fastat? Vill fasta men pallar inte? Ja, 5:2-dieten räknas också.
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 734
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp