Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ En grekisk vän har haft ont i armen länge och häromdagen kunde hon inte lyfta den. Efter läkarbesök berättade hon att läkaren sagt att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 397
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Trodde aldrig jag skulle skapa ett anonymt nick, men detta blev för jobbigt att vara öppen med. Förra sommaren låg min dotter 2ggr på...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 370
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Hallihallå alla kloka bukefalister! Jag har ett problem som jag tänkte ventilera med er. Det är så att jag har vad jag skulle benämna...
Svar
2
· Visningar
1 107
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Buke, nu behöver jag er hjälp. Har mått dåligt länge av olika anledningar och nu känner jag verkligen att jag orkar inte längre...
2
Svar
32
· Visningar
2 082
Senast: Squie
·
Kropp & Själ God middag buke! Vi hoppar rätt in i frågan, jag har sen två veckor tillbaka haft kraftig halsont, frossa, feber som kom och gick och...
Svar
10
· Visningar
1 211
Senast: sicx
·
Kropp & Själ Några här inne som är köpberoende eller varit det? Hur botas det?
Svar
0
· Visningar
484
Senast: Pigalle
·
Kropp & Själ Nu vill jag ha input om träningsappar till mobilen. Som den snålänning jag är :p syftar jag främst på gratisappar, men många betal-appar...
Svar
17
· Visningar
1 365
Kropp & Själ Hur identifierar du dig själv? Finns det ett ord eller en beskrivning, eller identifierar du dig t o m kanske med något / någon? Mycket...
2
Svar
27
· Visningar
1 559
Kropp & Själ Jag har blivit slak i värmen och orkar inte riktigt laga mat. Aptiten är också lägre än normalt men hungrig är jag så jag måste ju äta...
2
Svar
22
· Visningar
2 057
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Har insett nu när värmen kom hur dåligt jag dricker. Får i mig max en liter vatten om dagen. På senaste har jag inte varit sugen på...
Svar
14
· Visningar
804
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Nån här som gjort sån? Mest intresserad av eyeliner och ögonbryn. Blev det bra? Gjorde det ont? Hur länge höll det? Hur ljusa...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: kompis87
·
Kropp & Själ Sitter ute på trappan efter att blivit kokt i sovrummet, sol ligger på andra våningen under plåttak. Sovit i två timmar när jag vaknade...
Svar
8
· Visningar
683
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Har haft problem7-8 ggr men höger fot .Första gången fick jag kortison och blev bra fort men så fort jag över anstänger foten så...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Snabba, lugnande svar hitåt, tack! Var hos en kompis för en vecka sedan, träffade även hens partner. Dagen efter (alltså i måndags)...
Svar
2
· Visningar
766
Kropp & Själ Jag har tyvärr gått upp ca 25 kg på 2 år och klarar inte psykiskt att börja gå ner än. Men vad 17 har man på sig när man ser ut som den...
2
Svar
23
· Visningar
8 851
Senast: _husmusen_
·
Kropp & Själ Sitter ute på trappan efter att blivit kokt i sovrummet, sol ligger på andra våningen under plåttak. Sovit i två timmar när jag vaknade...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Alltså nu kommer det låta desperat MEN.. Jag var på kryssning med Birkabåten i fredags. Träffade på världens mysigaste pojke som jag...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
20 656
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Jag satte in en hormonspiral i januari. Tänkte att det skulle vara skönt att slippa ha mens och lite sånt (i preventivt syfte också...
Svar
7
· Visningar
7 619
Kropp & Själ slutar man bita på naglarna? Det är äckligt, ohygieniskt och ser hemskt ovårdat ut. Samtliga av mina naglar är sisådär 4 mm långa...
Svar
17
· Visningar
1 523
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Senaste nätterna har jag vaknat med så sjukt ont i ryggen att jag knappt kan andas! Muskelvärk, inte i själva ryggen. Inte ryggskott...
Svar
2
· Visningar
1 568
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp