Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag tillhör ju de lite större tanterna, men vill ändå kunna röra lite på mig. Fast det blir ju extra jobbigt när man har lite barlast...
Svar
5
· Visningar
1 771
R
Kropp & Själ Jag och sambon diskuterar semester och vi är SÅ sugna på en roadtrip! Problemet är att vi är lite småfattiga så för oss står och faller...
Svar
5
· Visningar
1 792
Kropp & Själ Antagligen har detta avhandlats tidigare men jag hittar ingen bra tråd.... Jag har fått återkommande bekymmer med att somna. Härom...
2
Svar
31
· Visningar
6 345
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag är en sån där som måste tvätta håret varje dag för att våga visa mig ute. Det blir fett dagen efter. På gymnasiet (dvs 94-95 typ)...
2
Svar
35
· Visningar
4 351
Senast: Tousse
·
Kropp & Själ Det gnager i mig det här, fullständigt irriterar mig! Ibland blir jag liksom bara så frustrerad över saker.:down: Examensmiddag snart...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
21 048
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Huuur hanterar ni stress? Är ni stresståliga? Eller är ni som jag, som bara blir handlingsförlamade vid stress? Förr, framför allt...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
11 088
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Varning för att det blir långt.. Jag pluggar på en tuff utbildning, det visste jag sedan innan. Jag har aldrig varit den som är bäst...
Svar
8
· Visningar
1 096
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Någon här på buke som använder sig av Yves rocher schampo och balsam? Jag hade tänkt testa deras som är repair, någon som har några...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Bill
·
Kropp & Själ Men vart ska han gå? En och annan kanske har lagt märke till att golit inte varit så aktiv på sistone. En förklaring är att han som...
Svar
12
· Visningar
1 520
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag mår så gräsligt dåligt. Jag har fått antidepp av läkaren och jag ska till mitt först psykologsamtal imorgon. Men det känns som om...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 369
Senast: Bobbo
·
Kropp & Själ Som många vet så förlorade jag min sambo för drygt fem månader sedan. Det är fem månader utan närhet från någon annan än min dotter. Och...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 720
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Läste häromdagen om menskopp. Jag funderar på att pröva det. Jag tycker dock tamponger är obehagligt- är det samma känsla med menskopp...
Svar
1
· Visningar
548
Kropp & Själ Jag har inte särskilt långa naglar, de går någon millimeter utanför fingertoppen. Men när det kommer till att ta ut linserna känns det...
Svar
5
· Visningar
3 037
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Står på branten för en mental kollaps och skulle behöva råd. Jag är inne i en väldigt manisk fas just nu. Hjärnan går på högvarv. Jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 998
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
20 721
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Hej Buke! Har ni tips på några bra håroljor som håller håret mjukt och fint? Jag har blont, fint hår så de får inte vara nedtyngande...
Svar
8
· Visningar
895
Kropp & Själ genpoolen funderar över Berlin. Han som skriver golits inlägg tycker att det är rätt trevligt att äpplet fallit åt det konstnärliga...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: golit
·
Kropp & Själ Jag är 44 år och bara väntar på att klimakteriet ska sätta igång (mamma fick den vid tidig ålder). Ni med erfarenhet, hur märkte ni att...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Valde kvällen till ära att sova utan "hjälpmedel" bara för att orka ta mig upp i morgon utan att känna mig som om jag vore släpad bakom...
2
Svar
24
· Visningar
2 537
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Hej Buke. Jag har lurkat runt här sedan typ stallet-tiden, men aldrig haft någon aktiv användare. Jag vet att Buke är fullt av...
Svar
19
· Visningar
4 188
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp