Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Kropp & Själ Hej! Jag är en överviktig tjej som gått upp i vikt senaste åren pga. vissa omständigheter, och nu vill jag gå ner till min normalvikt...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Buke när det är som bäst! Jag tar gärna emot era kommentarer på denna. För en vecka sen var jag och åkte skidor, dock detta åk var på...
Svar
5
· Visningar
630
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ :D:p Undrar vem som muttrar något ohörbart fult över rubriken! :p Min mage värker och trilskas och jag anar att jag dragit magkatarr på...
Svar
12
· Visningar
2 884
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Den senaste veckan har det kliat något så monstruöst på mina händer O_o Mest på ovansidan av fingrarna och över knogarna. Låter som...
Svar
5
· Visningar
3 018
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag ska snart göra en koloskopi och är livrädd. Jag behöver hjälp med hur jag ska ta mig igenom detta på bästa möjliga sätt.. Grejen är...
Svar
14
· Visningar
4 779
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Trampade snett ytterst lite förut idag och har jäkulens ont i foten nu. (Har ont i samma fot efter att ha sprungit för två somrar sen...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Eller ja, vad håller huden kring mitt öga på med? Jag fick i ca februari/mars en röd prick på ögonlocket. Trodde det var en vagel och...
Svar
15
· Visningar
17 827
Kropp & Själ Hur hanterar man det? Jag äter Premalex för min hemska PMS och det funkar väldigt bra, MEN.... Sexlusten blir obefintlig och det är ju...
Svar
5
· Visningar
2 828
Kropp & Själ Frågan ställs främst till er som arbetar inom t ex vård eller polis, men även andras erfarenheter är av intresse. Har börjat fundera...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 663
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag brukar mest vara här för att spela ulvspel (vilket jag inte har energi till för närvarande), men jag har ju sett att det går att få...
Svar
9
· Visningar
1 497
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Rådfrågar bukepedia eftersom jag vet väldigt lite om detta. Jag är inte allergisk mot något egentligen. Mer än att jag kan få rejäla...
Svar
9
· Visningar
1 039
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vad har ni för hudvårdsrutiner? Jag började tänka på det för några veckor sedan då en vän till mig blev jättechockad över att jag inte...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 720
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Sambon och jag har letat hus i minst två år. De som läser på Hem&Hobby vet det nog mycket väl. Jag överdriver inte om jag säger att vi...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 397
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Jag har fått väääldigt ont i trampdynan på högerfot, med smärt-epicentrum (om man kan säga så) under stortån. Hela trampdynan värker men...
Svar
4
· Visningar
2 454
Kropp & Själ Fick ett samtal från min bonusfar i morse, mamma hade åkt in på akuten med ambulans. Blodvärdet hade varit väldigt väldigt lågt (det är...
Svar
10
· Visningar
1 498
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ En i min närhet söker nu hjälp - men vad kan man kräva för hjälp av socialen? Kort historia: Person som är runt 30, missbrukat sen...
Svar
9
· Visningar
1 882
Senast: vilse
·
Kropp & Själ Jag önskar att jag dels hade mer tid att lägga på mitt hem, men framför allt att jag på den tid jag har kunde hålla det bättre i...
Svar
6
· Visningar
2 390
Senast: NotlikeI
·
Kropp & Själ Finns redan en tråd om begravningsmusik. Men eftersom jag inte vill förstöra tråden för denna medlem så startar jag en egen. Jag har...
Svar
11
· Visningar
902
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Jag har skapa en anonym användare, vad jag skriver om i följande inlägg är det jag skäms för mest av allt, men jag har insett att jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 124
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Har på senaste åren funderat på om jag är tvåhänt. Gör nämligen vissa saker med höger och vissa med vänster hand (är högerhänt) tex vid...
2
Svar
20
· Visningar
4 925
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp