Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vad har ni för hudvårdsrutiner? Jag började tänka på det för några veckor sedan då en vän till mig blev jättechockad över att jag inte...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 731
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Sambon och jag har letat hus i minst två år. De som läser på Hem&Hobby vet det nog mycket väl. Jag överdriver inte om jag säger att vi...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 435
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Jag har fått väääldigt ont i trampdynan på högerfot, med smärt-epicentrum (om man kan säga så) under stortån. Hela trampdynan värker men...
Svar
4
· Visningar
2 458
Kropp & Själ Fick ett samtal från min bonusfar i morse, mamma hade åkt in på akuten med ambulans. Blodvärdet hade varit väldigt väldigt lågt (det är...
Svar
10
· Visningar
1 503
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ En i min närhet söker nu hjälp - men vad kan man kräva för hjälp av socialen? Kort historia: Person som är runt 30, missbrukat sen...
Svar
9
· Visningar
1 887
Senast: vilse
·
Kropp & Själ Jag önskar att jag dels hade mer tid att lägga på mitt hem, men framför allt att jag på den tid jag har kunde hålla det bättre i...
Svar
6
· Visningar
2 396
Senast: NotlikeI
·
Kropp & Själ Finns redan en tråd om begravningsmusik. Men eftersom jag inte vill förstöra tråden för denna medlem så startar jag en egen. Jag har...
Svar
11
· Visningar
912
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Jag har skapa en anonym användare, vad jag skriver om i följande inlägg är det jag skäms för mest av allt, men jag har insett att jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 132
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Har på senaste åren funderat på om jag är tvåhänt. Gör nämligen vissa saker med höger och vissa med vänster hand (är högerhänt) tex vid...
2
Svar
20
· Visningar
4 936
Senast: mily
·
Kropp & Själ Jag vet att det förmodligen finns tusentals trådar om detta, men jag behöver lite hjälp och råd. Har varit hos dr idag p.g.a. mensvärk...
Svar
18
· Visningar
2 146
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag vet att det är väldigt individuellt och så, men går det inte att säga mellan tummen och pekfingret iallafall? Är det så att de vill...
Svar
14
· Visningar
22 353
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Känns som jag testat olika ett tag nu utan att hitta något jag fastnat riktigt för. Så, vilka är era favoritschampon, balsam och...
Svar
8
· Visningar
978
Senast: iloveyou
·
Kropp & Själ Nytt nick men gammal användare.. vet inte varför detta är så känsligt för mig. Skäms väl. jag tror jag är påväg in i väggen, och jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 821
Senast: anonymious
·
Kropp & Själ Är det någon som varit på en salong och gjort det? Jag vill vara brun i sommar men jag hatar att sola i svenskt sommarväder. Det tar...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Nu blir jag snart galen! I hela mitt liv har jag varit väldigt klumpig och fummelhänt, men på senare tid tycker jag det blivit värre...
Svar
17
· Visningar
4 181
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Ja så är det, rent träningsmässigt och målmässigt.... Har googlat på NewYork marathon men det är nog lite sikta mot stjärnorna stämpel...
Svar
4
· Visningar
478
Kropp & Själ varning för meningslös gnälltråd :o (har tydligen inga stora problem här i livet som är så störd av detta) Fått kraftig...
Svar
8
· Visningar
1 341
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ FAN inte nu igen! Jag orkar inte med detta. I fredags åkte min pojkväns brorsa ut på landet med deras faster + familj. Igår fick vi...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 428
Senast: honung
·
Kropp & Själ Imorgon kommer det en biståndshandläggare från kommunen hem till mig för att bedöma mitt behov av boendestöd som jag har ansökt om. Just...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 946
Senast: Lona
·
Kropp & Själ Hej! Jag fyller snart 20 år och har i princip alltid haft pojkvän under min tonårs tid. Sedan jag var 14 år iallafall så har jag alltid...
Svar
1
· Visningar
657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp