Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nån mer än jag som är gammal ;) och tydligen drabbats av detta ? :( Vad besvärligt måste jag säga. Jag som haft utmärkt syn hela...
Svar
4
· Visningar
1 078
Äldre Är det några här som utbildat sig inom detta och som kanske t o m jämfört sin bensinförbrukning före och efter? På den tiden när jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 952
Senast: lillkillen
·
Äldre Min syster jobbar utomlands (Frankrike) och var tyvärr inblandad i en liten olycka med arbetsgivarens bil. Min syster åkte in på en...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 321
Senast: MissFideli
·
Äldre En artikel om en man som avlidit, efter att ha haft sex med ett getingbo, sprids på facebook av lite vänner. Det värsta är att folk tror...
Svar
19
· Visningar
3 903
Senast: hastflicka
·
Äldre Jag vet att det finns fler liknande trådar, men jag hittade ingen som hjälpte mig! Jag behöver köpa en studenpresent åt min syster...
Svar
12
· Visningar
2 075
Senast: Kolbeinn
·
Äldre På fredag flyger jag och familjen till Prag. Jag har aldrig varit där förut så jag undrar om någon har lite tips på vad man borde göra...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: Hedinn
·
Äldre Jag har sett att det finns några olika tapasrestauranter i Göteborg, är det någon som är bättre än andra eller är de likvärdiga...
Svar
12
· Visningar
1 549
Senast: Fredag
·
Äldre Ikväll kl 21 på svt 1 startar då äntligen Eurovision Song Contest 2013 - och den tar plats här hos oss i Sverige! Loreen tog hem...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 001
Äldre Vad föredrar ni och varför? Det är sambon och jag som ska iväg när jag fyller år i slutet av sommaren. Tänkte ta kryssning och stanna...
Svar
9
· Visningar
3 857
Senast: Kilauea
·
Äldre Om ni skulle starta ett eget märke vad skulle det heta då?
Svar
4
· Visningar
1 946
Senast: Ponsse
·
Äldre I helgen hände något som stör mig rätt enormt, så jag tänkte kolla om någon har erfarenhet av detta rent rättsmässigt (jag har pratat...
2
Svar
28
· Visningar
4 932
Senast: Tora
·
Äldre I ett tillfälle av fullständig hjärnsläpp stoppade jag in en creme fraiche i frysen när jag packade upp min mat jag handlat. Den har...
Svar
12
· Visningar
2 423
Senast: cewe
·
Äldre Ni som är bra på engelska se hit! Hur skulle ni översätta vinstsyfte, självständighet varaktighet Avses i en juridisk kontext...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: Sjalen
·
Äldre Jag hade aldrig hört talas om PANDAS ( även kallat PANS) tills för ca 1 månad sedan då en kollega var på föreläsning om det. Tycker det...
Svar
18
· Visningar
3 419
Senast: bigganl
·
Äldre Vill minnas att jag läst någon tidigare tråd om detta men hittade inte när jag sökte. Fick idag (tisdag) veta att jag inte får lov att...
Svar
3
· Visningar
1 372
Senast: Libra
·
Äldre Ikväll börjar resan mot Eurovision song contest på riktigt! Kl 21:00 på svt kan vi ikväll se första avsnittet av "inför ESC"! Vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 365
P
Äldre Finns det inte något annat flygbolag som flyger direkt förutom Ryanair?? Någon som har koll??:bow:
Svar
5
· Visningar
830
Senast: prallan
·
Äldre Vår diskmaskin har blivit sämre och sämre och sämre och..... :meh: Efter disk och avstängning har den ibland brummat i allt mellan en...
Svar
6
· Visningar
8 696
Äldre För andra gången har vi tappat vår släpvagn :crazy:. Eller vi och vi, första gången var det vi, andra gången svärföräldrarna. Vagnen har...
2
Svar
20
· Visningar
6 734
Senast: Tuna
·
Äldre Hej! Jag brukar aldrig sminka mig och de få gångerna jag har försökt har resultatet blivit katastrofalt - till stor det p.g.a. att jag...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp