Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska eventuellt gå på maskeradfest på onsdag med temat Anything but clothes, förutsatt att jag kommer på nå bra att klä mig i. Har...
2
Svar
31
· Visningar
4 305
Senast: doleron
·
Äldre Vad säger man? Vad gör man? Får man ge upp? "Tre killar i 18-årsåldern har friats av Umeå tingsrätt sedan de fört in en tom vinflaska...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
24 577
Senast: Manji
·
Äldre Jag står inför valet av dessa 2 just nu (finns inte råd till det allra nyaste och får välja av det som finns på hemsidan där jag har...
Svar
14
· Visningar
1 223
Senast: MissFideli
·
Äldre I morgon lördag kl 21 är det då äntligen dags! Vinnaren av Eurovision song contest 2013 skall utses!! Visst sitter ni bänkade?? Ni...
16 17 18
Svar
349
· Visningar
20 580
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Är jag på jakt efter! Har ni själva köpt eller beställt nyligen eller vet ni vad det kan finnas? Hittade en på h* men var slutsålt i min...
Svar
12
· Visningar
1 845
Senast: _Maria_
·
Äldre Inspirerad av Ameo's tråd, så tänkte jag på det här talet från Ted...
Svar
15
· Visningar
1 449
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag har insett att jag vet alldeles för lite om hur människor från andra kulturer och religioner lever. Jag vet hur man lever när man är...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
12 689
Senast: skatten
·
Äldre I lördags kväll vid niotiden small det till riktigt högt (typ sticka-hål-på-ballong/hög knall) i vår lägenhet. Efter att hjärtat hoppat...
Svar
5
· Visningar
2 368
Äldre Gråter ni när ni ser på film/när filmen är slut? När det är sorgligt? Till lyckliga slut? Kan ni gråta bara ni tänker på en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 945
Senast: astronaut
·
Äldre Jag behöver ha ett par shorts/kortare byxor känner jag nu när sommaren kommer! Jag kan dock inte ha låga/normal hög midja på mig utan...
Svar
9
· Visningar
1 868
Senast: Noak
·
Äldre Är det någon som vill ha 2 st biobiljetter till I give it a year? Dom gäller tills på torsdag 23 maj, men filmen går inte här i Västerås...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Libra
·
Äldre Har suttit och klurat ut ett nytt "vuxenspel" att spela tex på en förfest. Lite mer vågat, fräckt osv Skall förekomma frågor man...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: mirrorgirl
·
Äldre Jag köpte nyligen en klänning; Storleken var perfekt och den var fin i tyget och sådär, men ärmarna passade inte på mig alls (modellen...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: imzork
·
Äldre Har sån dålig fantasi på filmfronten.. Jag är en riktigt monsterälskare.. Älskar monster av alla dess slag! Det behöver inte vara...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: Seabaz
·
Äldre Vad kostar det att vaccinera sig på en vårdcentral, twinrix, 3 sprutor?
Svar
1
· Visningar
1 143
Senast: Sleepan
·
Äldre Inom tidigare tjänster som varit mycket fysiska så har jag oftast kört på bekvämast vinner när det gäller skor. Men inför en...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: Cydonia
·
Äldre Cyklar ni till jobbet, är vegetarian, äter bara ekologisk mat och köper aldrig nya saker eller tänker ni att Sverige gör redan sitt i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 191
Senast: lizan
·
Äldre Var det någon som såg The bible när den gick på SVT? Fått i uppdrag av läraren att skriva om fem personer som är med i den serien men...
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: Sonic76
·
Äldre Jag köpte en liter mjölk i affären tidigare i dag och jag insåg just att jag glömde den hos mamma (jag skulle inte hem om så hon tog den...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 865
Senast: Petruska
·
Äldre Har en summa på nästan 25'000 som finns liggande i en sparfond hos Nordea. Pengarna är barn- och studiebidrag som mina föräldrar sparade...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp