Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag bakar en hel del och alla recept är mina egna, de flesta är såna som jag provat mig fram till och "fulländat" och vissa har jag ärvt...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 972
Senast: Karma
·
Äldre Hej För första gången ska jag på en större konsert: Imorgon bär det av till Parken i Köpenhamn och där blir det Bruce Springsteen! Ska...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Zoya
·
Äldre Ja, som rubriken lyder... Någon som provat? Är det lika bra som de skryter om i tv-shop? :D Jag har själv inte provat, men är sugen...
Svar
4
· Visningar
1 430
Senast: imzork
·
Äldre Vi ska åka iväg på typ studieresa med skolan (vi ska göra en laboration på Chalmers) och bo en natt på vandrarhem. VAD är det man...
Svar
7
· Visningar
1 630
Senast: ameo
·
Äldre Kommer ni att köpa biljett till Titanic II (Southampton-New York) eller köpa en enkel biljett till Mars ( finns ej ToR ;))
Svar
0
· Visningar
557
Senast: Gammeln
·
Äldre Gör då så häääär Pär. Kasta en hästskit i motvind och hitta på en otrohetshistoria med nytt nick, så ska du se att bukepigorna kommer...
Svar
4
· Visningar
1 655
Senast: Gammeln
·
  • Låst
Äldre Jag tar självsvådligt och startar en ny tråd eftersom den gamla har 2000 inlägg. Jag börjar med en fråga om Forsyth-sagan och undrar...
100 101 102
Svar
2 033
· Visningar
137 115
Senast: Karfitsa
·
Äldre Jag ska börja ett nytt jobb och behöver då flytta. Jag funderar på Tensta eller Rinkeby då det skulle vara nära till mitt jobb, nära...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
12 846
Senast: Mabuse
·
Äldre För flera år sedan såg jag med min familj på något svenskt kriminaldrama på tv. Jag minns inte vad det hette och det är problemet för...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: Twihard
·
Äldre Jag satt och var jättenöjd över mina nya lön. Sen går jag in på ratsit och inser att man kan se någon slags lönerankning...
2
Svar
37
· Visningar
5 672
Senast: mandalaki
·
Äldre Sitter med en vän och lyssnar på gammal musik. Och hon letar efter en lugn låt, med en mörkare man som sjunger, med lockigt, svart hår...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Hedinn
·
Äldre Utanför vårt hus finns ett träd, vet tyvärr inte sorten (nybliven Skåning och känner inte till alla sydsvenska träd.....) som låter. Det...
2
Svar
37
· Visningar
6 819
Senast: raggsock
·
Äldre ... Eller åtminstone smakar lite på allt :crazy: Jag har verkligen ingen idé alls om varför i hela friden kläder tuggas sönder i...
Svar
12
· Visningar
6 599
Senast: hastflicka
·
Äldre Hej igen Bukeoraklet :bow:, Jag heter BA och jag har problem. Styrelsen i den BRF där jag bor har lämnat ett förslag till nya stadgar -...
Svar
17
· Visningar
3 643
Senast: BornAgain
·
Äldre Ska på fest med detta underbara tema! Jag älskar ju kläderna och håret och allt :D Men vilken typ av klänning ser nog bäst ut på...
Svar
15
· Visningar
4 869
Senast: KrullTroll
·
S
Äldre Hur förvarar ni smutstvätten? Har ni tvättkorg på toan eller någon som har någon annan smart lösning? Har dåligt med plats...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
20 832
Senast: Sandan
·
Äldre Snälla hjälp mig hitta en ny vår/sommarjacka! Har bott i min jacka i typ 100 år nu så man kanske borde förnya sig lite, men inte för...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: cambodia
·
Äldre Sitter och funderar just nu vad det är för fel på folk för helt plötsligt så översvämmas (nåja överdriver lite) facebook av namn och...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
19 194
Senast: martha
·
Äldre Jag funderar på att köpa en billig husvagn att ha när vi åker på hundutställningar. Vad kostar det om året ungefär? Funderar på att köpa...
Svar
13
· Visningar
3 435
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Nu är det så här att jag har några fina vardagsklänningar som jag vill använda ibland. Problemet är att klänningarna bara har tunna...
Svar
17
· Visningar
8 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Semester.
  • När har ni vänt barnen framåt?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp