Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag skulle stänga alla kvinnojourer, låsa in alla misshandlande män 2 o 2 i en cell med fri sprit så skulle de kunna puckla på varandra.
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 187
Äldre Alltså jag och mina maskerader :) Jag har blivit bjuden på fest i slutet av maj där man fått tilldelat tema och jag ska vara...
Svar
13
· Visningar
4 699
Senast: SweetBriar
·
Äldre Ja även om golit skulle sympatisera, så om någon hävdar att man ringer från Amnesty International och uttalar det internaTTional.. känns...
Svar
8
· Visningar
1 540
Senast: golit
·
Äldre Är så less på denna förare som drar förbi vår lilla gård som en racerbil. Ca 100-140 km skulle jag tippa på. Svårt att beräkna, men inte...
2
Svar
28
· Visningar
5 781
Äldre Kom igen och släng in bilder på snygg make, snygga frisyrer, snygg styleing etc! Jag känner mig tråkigast i stan. Jag drar runt i...
2
Svar
22
· Visningar
9 891
Senast: Monifa
·
Äldre Men vart hänger man undan dem? Vi har lite plats i hallen, de kan inte hänga framme. Ska man knö ner dem i en låda i källaren, hur...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: MM
·
Äldre Står i valet och kvalet och ska köpa en ny sommarjacka men har svårt för att bestämma mig. *Jag fryser extremt lätt och vill ha en...
Svar
19
· Visningar
3 538
Senast: MM
·
Äldre Någon som har erfarenhet av dem? Ringer upp och erbjuder sig att ordna en budgivning om mina redan existerande lån (bostadslån...
Svar
8
· Visningar
2 142
Senast: Mabuse
·
Äldre Om jag tvättar ett program på 1.10 timmar på 40°, dör eventuella silverfiskar då?
Svar
18
· Visningar
16 923
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Vi kommer att semestra i Värmland i sommar och jag vill gärna få lite tips om trevliga ställen att besöka. Vi vuxna gillar byggnadsvård...
2
Svar
36
· Visningar
4 282
Senast: AgentCarter
·
Äldre Vad kan man tänkas få för straff då? Personen i fråga har, efter vad jag har förstått, nyligen fyllt arton och knivhögg en annan...
Svar
14
· Visningar
2 661
Senast: bigganl
·
Äldre Vi funderar på en liten enveckas resa i höst, november troligtvis för att slippa det gråa och trista ;) Söker efter sol och bad, så...
Svar
14
· Visningar
2 482
Senast: voltis
·
Äldre "Färst returer i Stockholm" minsann. Den kreativa ådran hos DN:s medarbetare är fantastisk. :D ETA: Oops, lite googlande visar att...
2
Svar
28
· Visningar
3 935
Senast: bitta
·
Äldre NU har jag googlat i flera flera timmar men blir inte visare.. Jag och en tjejjkompis har bestämt oss för att dumpa sambosarna i en...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Aliche
·
Äldre Om ja och ni skriver remisser, hur lång tid tar detta för er?
Svar
5
· Visningar
1 408
Senast: Laa
·
Äldre Har aldrig haft något direkt fast jobb utan efter jag tog studenten 2010 så åkte jag till Turkiet och jobbade med hästar, sen blev det...
Svar
8
· Visningar
1 751
Senast: Smurfoff
·
Äldre Vad gör man? Jag ska till Jakarta i sommar med ett projekt och när det är klart har jag möjlighet att stanna i ett par veckor innan jag...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: TygerTyger
·
Äldre Kan någon berätta mer om papperslösa (illegala) människor som lever i Sverige? En kort och enkel fråga som jag antar är en stor fråga...
2
Svar
38
· Visningar
5 152
Senast: Tora
·
Äldre Behöver Bukefalos hjälp att göra en liten och snabb marknadsundersökning vad det kostar att fika ute på café. Vi kan säga en kopp kaffe...
2
Svar
25
· Visningar
12 801
Senast: Otter
·
Äldre Ja, det är ju ett tag till valet kanske, men de två tidigare val då jag fått rösta, har slutat med att jag röstat blankt, eftersom jag...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
26 213
Senast: piggelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp