Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
I januari för 7 år sen så var jag med om ett sexuellt övergrepp, jag var på besök i en kompis stad och vi gick på en födelsedagsfest där...
Kropp & Själ
Har under längre tid försökt behandla bort mina fotvårtor, utan framgång. Har varit i kontakt med VC men de prioriterar annat. Har någon...
Kropp & Själ
Jag har fått en vit prick i munnen på andra sidan ena kinden. Kan det bero på att jag bitit mig själv? Har haft den i två dagar nu. Lite...
Kropp & Själ
Jag har ganska gula tänder. Så pass att jag skäms över dem. Dricker te och kaffe och vin... Plus att jag ju är 54, mina tänder har varit...
Kropp & Själ
I början/mitten av januari åkte jag på bra med stryk i en olyckshändelse i stallet och fick ta en tripp till sjukhuset, fick en spark i...
Kropp & Själ
Jag skulle vilja ha ett par skor som jag både kan promenera och springa i utomhus. Inga längre sträckor, 5 km kanske.
På gymmet har jag...
Kropp & Själ
Försöker få tid hos sjukgymnast som har stötvåg, känner mest till det från hästsidan. Är det någon här som fått stötvågsbehandling? Vad...
Trädgård & Växter Har de knopp? Mina äppelträd har ok med knoppar men de har inte slagit ut ännu. Päronträden har börjat slå ut, likaså körsbäret.
Vi är...