Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har precis passerat bron på väg mot Malmö och på alla broar och parkeringsplatser står folk i ösregnet och bara tittar. Vissa med...
Svar
8
· Visningar
1 999
Senast: Tajger
·
Äldre Om det är någon här som är dietist så skulle jag bli otroligt glad om ni skulle kunna ge mig lite råd... Jag behöver gå ner i vikt...
Svar
4
· Visningar
1 659
Senast: touche
·
Äldre Skulle vilja ha lite råd om möjlig parkering för att komma åt ridvägar i Delsjön. Vår ponny är under igångsättning och vi börjar tröttna...
Svar
2
· Visningar
1 946
Senast: pewa
·
Äldre En klädfirma upprör eftersom de inte vänder sig till kunder som inte är magra, eller extremt magra. Dvs de som är normalviktiga och...
2
Svar
24
· Visningar
3 849
Senast: Djurjouren
·
Äldre Jag satt och läste om ett känt brottsfall för en stund sedan och kunde inte låta bli att Ratsita personen som är dömd (till livstid) för...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: MM
·
Äldre Jag har i många år haft Svenska Dagbladet som startsida på internet. Läser DN på papper och SvD på nätet, plus ett par olika lokal- och...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 661
A
Äldre Ett gäng torrdräkter och en låda dykprylar och ett par flaskpaket och en rulle förtöjningstross i hallen, det kan ju bli översvämning...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 787
Senast: hier
·
Äldre De onda häxorna breder ut sig i Sverige. Senast var den en ung flicka i Borås som tagit parti för den onda sidan. Trots sina ömsinta...
Svar
13
· Visningar
1 524
Senast: No1
·
Äldre Förbaskat roligt ämne va? :D Jag har hyfsad koll på hur mina pensionspengar förvaltas, men jag kan mycket väl tänka mig att "placera om"...
Svar
12
· Visningar
1 230
Senast: Calazirya
·
Äldre Så brilliant, sån skön humor och med ett suveränt budskap: http://www.dn.se/nyheter/varlden/autistisk-tonaring-tippas-fa-nobelpris :)
10 11 12
Svar
236
· Visningar
18 290
Senast: Sleepy
·
Äldre en kille, jätteblond , hade nån eller några hitar på 80 el i början på 90 talet,,,Vem är det ....???!!!! hade nåt enkelnamn, minns inte...
Svar
13
· Visningar
1 676
Senast: Enya
·
Äldre Jag är medveten om att det den senaste tiden startats uppskattningsvis 2204 trådar där man söker film- och serietips, så jag tänker inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 605
Äldre Ikväll kl 21:00 smäller det, semifinal 2 i Eurovision song contest drar i gång!! 17 artister tävlar om de 10 återstående...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 629
Senast: Penny Lane
·
Äldre Låter det rimligt? Jag letar efter bra (=billig och hyfsat snabbt) resa ARN-Seoul tur och retur i slutet av augusti. Det här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 344
Senast: Sissa
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 319
Senast: Enya
·
Äldre Jag och zassoo pratade om att vi borde dra ihop ett gäng inför den stora finalen nu på lördag. Vi har ju trots allt sett Sveriges...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: cili
·
Äldre ...Nån mer härifrån som ska På Bon Jovi fred 24 maj ?? Ååååh, vad jag längtar !!!!!!!!!!!!!!
Svar
1
· Visningar
576
Senast: athena
·
Äldre Hjälper det med ryggstöd om man har dålig hållning? Har sett lite annonser om en typ korsett som drar bak axlarna så man ska få bättre...
Svar
3
· Visningar
2 819
Senast: iNHALE
·
Äldre Där jag bor så har centrum invaderats av tiggare de senaste månaderna (från 0 till ca 30 är en stor ökning i en medelstor svensk stad)...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
14 614
Senast: BaconBob
·
Äldre Vilka märken och modeller tycker ni är bäst för jogging/raska promenader?
2
Svar
20
· Visningar
2 537
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp