Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag är usel på att googla, vi har ett badrum från 90-talet med plastmatta. Vad krävs för att renovera ett sådant badrum? Vi tänkte lägga... 2
Svar
20
· Visningar
2 489
Senast: Fille
·
IT & mobiler Jag har ingen koll alls på marknaden så jag behöver köptips. Behöver inga flådiga funktioner utan en basic modell lär duga fint.
Svar
6
· Visningar
873
Senast: ameo
·
  • Låst
Samhälle SD kommer näver bäver få min röst, lika lite som F! eller något annat parti i sverige denna höst. Jag värnar om min demokratiska rätt... 17 18 19
Svar
372
· Visningar
27 545
Senast: LenaH
·
Äldre För några år sedan gick en reklam för en biståndsorganisation på TV där jag verkligen tyckte mig känna igen soundtracket från TV-serien...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: TygerTyger
·
Skola & Jobb Jag blev igår hastigt och lustigt tillsatt som tävlingsansvarig på min brukshundsklubb. Detta innebär bland annat att jag ska sköta...
Svar
2
· Visningar
2 757
Senast: Miao
·
Hemmet När jag var liten minns jag att mamma använde polish på soffbordet med jämna mellanrum. Nu har jag ett matbord i jakaranda som börjar se...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: lady_vip
·
Äldre Casa Myrten är fullt av väskor och ändå känner jag att det är något som saknas. Jag reser ganska mycket och vanligen bara med...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Myrten
·
Tjatter Visar TV inte hela tävlingen???? Klockan är 21 och det är galet spännande med stavhoppet - och så poff slut och inget mer visas??? Va???
Svar
11
· Visningar
780
Samhälle Får en läkare skriva in ex. en cancerdiagnos i en patiens journal (som denne kan ta del av via 1177s E-tjänster) innan patienten... 2
Svar
31
· Visningar
6 569
Senast: Otter
·
Äldre Är ni trygga från skogs- och gräsbränder som härjar överallt? Hur står ni ut i värmen? Läste att de italienska brandplanen kommer hit... 23 24 25
Svar
481
· Visningar
37 140
Senast: myzzan
·
Äldre I slutet av juli-början av augusti kommer vi ha möhippa för min bästis :) Vi ska träffas alla 14 den 5 april och planera lite! Har...
Svar
18
· Visningar
2 443
Senast: pepp
·
Tjatter Sitter och äter lite jordnötter :d och inser att jag sorterar bort de hela nötter från dom halva eftersom "dom hela är mycker godare"... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
17 848
Senast: Renfis
·
Äldre Vad har ni sett i sommar? Vad ser ni fram emot att se framöver? Är ni nöjda? Eller inte? Hittills har jag sett Jenny Wilson/First Aid... 2
Svar
26
· Visningar
1 821
Senast: Halfrek
·
Kropp & Själ Läser på min wasabi förpackning att den knappt innehåller wasabi. Mest pepparrot och färgämne tydligen. Finns det öht att köpa, "riktig"...
Svar
10
· Visningar
1 418
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Behöver gnälla lite.... Har gnällt redan en gång tidigare. Sedan mer än en månad tillbaka så har jag grävlingsbesök om nätterna... 2
Svar
20
· Visningar
13 803
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Äldre Vi fortsätter väl diskutera vad vi läser just nu?! Jag tar mig friheten att ställa typ samma fråga i den här tråden som i förra... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
114 303
Senast: Killaloe
·
Äldre Vilka hästböcker läste/läser ni? Jag har själv läst lite av varje genom åren. Allt från Vitnosböckerna till dagens deckare i hästmiljö... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
12 903
Skola & Jobb Den här tiden på året söker jag jobb, för att möjligen slippa fortsätta plugga vidare. Det är ju ett jobb som är målet och för mig... 2
Svar
25
· Visningar
3 481
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag ska på knytkalas och funderar lite över hur mycket man ska ha med sig. Är så vitt jag vet 40 pers +barn som kommer, 5-6 andra har...
Svar
10
· Visningar
4 158
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Jag har sedan torsdag förrförra veckan haft problem med öronen. Egentligen har problemen funnits längre tillbaka men då har jag bara... 2
Svar
22
· Visningar
5 494
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈