Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Letar hästgård.. Om det nu inte finns ett bra stall på gården, hur mkt kommer det att kosta att fixa ett stall med säg sex boxar...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: semlis777
·
R
Hästmänniskan hur mycket kostar det ??
Svar
6
· Visningar
860
Senast: Francess
·
E
Hästmänniskan Flytta gärna tråden om den ligger fel, kan nämligen inte hitta någon bättre plats att lägga den på. Jag vill hemskt gärna ha en egen...
2
Svar
35
· Visningar
2 549
Senast: nocke
·
T
Hästmänniskan Av ren nyfikenhet undrar jag lite vad de flesta priserna brukar ligga runt för att ha en islänning på lösdrift hos någon?
Svar
14
· Visningar
3 144
Senast: alisson
·
Hästmänniskan :idea: Eftersom ingen vill svara i den andra tråden tar vi en ny. När ni säljer hästar vad skriver ni då i era kontrakt. Ni vill ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 753
Senast: lil-sis
·
T
Hästmänniskan Nu har det hänt,det som inte skulle hända. Hur gör jag när det har handlats kontant med privata pengar? Ska det bokföras som vanligt och...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: Ti_Ti
·
S
Hästmänniskan Någon som vet vart man kan köpa sånt och ungefärligt pris??
Svar
15
· Visningar
2 313
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Har haft lite funderingar till och från på detta med barn/häst flicka och undrar om ni har varit det eller haft en hemma? Vi har två...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hur höga betyg krävs för att komma in, nån som vet?
Svar
7
· Visningar
2 662
Senast: gul_zebra
·
T
Hästmänniskan Min högsta dröm är att starta en körskola med hästar, som en ridskola, fast man kör! Men vad finns det för regler? Jag vet att man måste...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Carolus
·
N
Hästmänniskan Måste man ha en hästtransportskylt fram på transporten ?? :bump:
Svar
15
· Visningar
1 233
Senast: Pocahontas
·
L
Hästmänniskan Hur mycket kostar en veterinär besktning? :confused:
Svar
7
· Visningar
968
Senast: piggis_83
·
Hästmänniskan Vad kostar era shettisar i försäkring varje år?
Svar
7
· Visningar
802
Senast: Xeline
·
  • Låst
Hästmänniskan Köpavtal gäller för hästen XX. XX säljes i befintligt skick. Köparen har haft möjlighet att undersöka och kontrollera hästen innan...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
17 568
Senast: Gunnar
·
H
Hästmänniskan Vad är brukligt? Att säljaren betalar för vet.besiktning eller att köparen gör det? Jag anser att det är säljaren som gör det. Detta...
Svar
14
· Visningar
20 746
Senast: bcg
·
Hästmänniskan Vad gör jag med detta? Hur gör man när man registerar moms?
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Bubben
·
F
Hästmänniskan Vi har startat en lite privat ridklubb är medlemmar i ridsportförbundet! Nu vill vi ha en liten tävling på låg nivå! Upp till en meter...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: Flinga
·
Hästmänniskan Varför ska man ha en försäkring egentligen???? :devil:Varenda gång man tycker att nu borde jag väl ändå kunna få igen en del av mina...
Svar
9
· Visningar
1 061
Senast: SessCa
·
Hästmänniskan Eftersom jag nydligen bytt stall, bara några dagar på nya stället, så undrar jag hur många det är som är helt nöjda med stallet ni har...
2
Svar
37
· Visningar
2 381
Senast: Lucy_pearl
·
B
Hästmänniskan Måste man göra en veterinärbesiktning om vill byta försäkringsbolag?
Svar
1
· Visningar
663

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp