Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan jag är en envis och jobbig trådstartare.. :o :p Jag och min sambo har i planering att flytta i höst. kursen ligger mot örebro, eller...
2
Svar
22
· Visningar
2 230
Senast: xbella
·
H
Hästmänniskan Kom att tänka på en grej jag har hört... Om en häst rymmer och sparkar sönder någons bil, och samtidigt skadar sig, är det då ägaren...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: Zaga
·
S
Hästmänniskan Kanske ett känsligt ämne...har bytt stall o funderar lite över ekonomi, hur mycket betalar ni i månaden och vad ingår? Skötsel, foder...
2
Svar
27
· Visningar
2 121
Senast: Sirisiri
·
  • Låst
Hästmänniskan Jag har nyligen (i somras) flyttat till Sverige efter 30+ år i utlandet och jag är glad att ha hittat det här forumet där vi kan byta...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Någon som är lite påläst på vad som gäller inom dessa områden? Min sambo och ett par nära vänner har en del problem med ett företag (som...
Svar
8
· Visningar
2 496
Senast: moiran
·
F
Hästmänniskan Har funderat på möjligheten att använda gödselplattan som kompliment till uppvärmingen i huset. Har du några tips eller idéer om detta...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: moiran
·
B
Hästmänniskan Kul att veta vad ni har för olika försäkringsbolag för era djur/hästar. Själv har jag Sveland försäkring på min hund och häst. :bump:
2
Svar
31
· Visningar
1 794
Senast: CosmicQueen
·
Hästmänniskan Jag har alltid använt Agria men är dom verkligen bäst och billigast? Vilka försäkringar har ni till Era ridhästar? Vilket bolag...
Svar
11
· Visningar
1 105
Senast: QuickStar
·
S
Hästmänniskan Finns det några bra internet sidor om det? Är det någon här inne som har startat eget (oavsett inriktning på företaget). Vart fick ni...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: puppan2
·
X
Hästmänniskan Vad betyder att en häst är försäkrad i Agria som Blandras Rasgrupp 1? Vad räknas det då för raser som kan vara inblandade för att få...
Svar
15
· Visningar
3 161
Senast: XamberX
·
B
Hästmänniskan Det är inte konstigt att premierna stiger varje år på försäkringarna. Veterinärer och kliniker tar ut hutlösa avgifter på våra besök...
Svar
16
· Visningar
1 064
Senast: Xeline
·
Hästmänniskan Letar hästgård.. Om det nu inte finns ett bra stall på gården, hur mkt kommer det att kosta att fixa ett stall med säg sex boxar...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: semlis777
·
R
Hästmänniskan hur mycket kostar det ??
Svar
6
· Visningar
856
Senast: Francess
·
E
Hästmänniskan Flytta gärna tråden om den ligger fel, kan nämligen inte hitta någon bättre plats att lägga den på. Jag vill hemskt gärna ha en egen...
2
Svar
35
· Visningar
2 544
Senast: nocke
·
T
Hästmänniskan Av ren nyfikenhet undrar jag lite vad de flesta priserna brukar ligga runt för att ha en islänning på lösdrift hos någon?
Svar
14
· Visningar
3 141
Senast: alisson
·
Hästmänniskan :idea: Eftersom ingen vill svara i den andra tråden tar vi en ny. När ni säljer hästar vad skriver ni då i era kontrakt. Ni vill ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 750
Senast: lil-sis
·
T
Hästmänniskan Nu har det hänt,det som inte skulle hända. Hur gör jag när det har handlats kontant med privata pengar? Ska det bokföras som vanligt och...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Ti_Ti
·
S
Hästmänniskan Någon som vet vart man kan köpa sånt och ungefärligt pris??
Svar
15
· Visningar
2 309
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Har haft lite funderingar till och från på detta med barn/häst flicka och undrar om ni har varit det eller haft en hemma? Vi har två...
Svar
8
· Visningar
1 971
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hur höga betyg krävs för att komma in, nån som vet?
Svar
7
· Visningar
2 658
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp