Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu vet jag inte riktigt om jag lägger den här tråden rätt, men jag tycker att den har ju med ridning att göra. :p Jag har fått frågan...
Svar
12
· Visningar
2 246
Senast: Lea
·
S
Hästmänniskan Jag är lite nyfiken på vad ni alla anser om böjprov på hästar. :)Själv bryr jag mig inte om böjprov på hästar under 3 år men vill gärna...
Svar
13
· Visningar
1 538
Senast: Ninnurur
·
M
Hästmänniskan Hej! Jag skulle bara vilja veta ungefär hur mycket det skulle kosta att ha en shettis eller minishettis varje månad? Om man räknar...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Micis85
·
Hästmänniskan Mina föräldrar har ett och ett halvt hektar vall som inte gör någon nytta just nu. Vi har funderat på om man kanske skulle kunna ta...
Svar
13
· Visningar
2 412
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Söker en bra halkfri gummimatta att ha i stallgången. Några tips? Kan inte göra några permanenta förändringar i stallgången då jag bara...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: kolblakkur
·
Hästmänniskan Håller på att köpa egen gård och funderar över det här med Gårdsstödet. 19 mars ska det vara inlämnat och vi får tillträde först i maj...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 704
Senast: mizz
·
D
Hästmänniskan Köpte en jättemysig häst från ett av de södra länen.Eftersom jag själv bor i västerbotten och inte kunde resa ned så skulle h*n sköta...
2
Svar
24
· Visningar
3 303
Senast: Doris och jag
·
E
Hästmänniskan Jag har en vall som är ca 3 hektar stor och där hästarn gått hela vintern. Vi har ställt ut balar med hösilage åt dem och där samlas ju...
Svar
9
· Visningar
3 035
Senast: LIA
·
E
Hästmänniskan Min kära kompis tycker att hon betalar hutlöst mycket i stallhyra; 750 spänn för stor box, stor fin hage som inte blir lerig, så mycket...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 613
Senast: taccotad
·
A
Hästmänniskan Jag och en kompis ska byta stall och min unghäst ska gå på lösdrift med kompisens 21 åriga jättelugna valack .Det kommer bara vara dom...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 801
Senast: maja_70
·
F
Hästmänniskan Är det ngn av er som hyr ut stallplatser som haft en häst i ert stall som går så till den mildra grad att den "dikar" upp hagen? Och vad...
Svar
12
· Visningar
1 505
Senast: Unit
·
L
Hästmänniskan När man säljer en ponny till en person som inte är myndig, vem skriver man då som ägare? För man får väl inte skriva ett köpeavtal med...
Svar
16
· Visningar
4 867
Senast: Monalisa
·
J
Hästmänniskan Min tråd ang anmälan av vanvård är flyttad men verkar inte finnas:confused: Kanske någon som vet om den spårade ur eller vad:confused:
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Jeeves
·
Hästmänniskan ja, som rubriken lyder så har jag detta problem, spec. på höger sida. Detta leder till att jag inte kan ge min häst korrekt galopphjälp...
Svar
7
· Visningar
4 125
Senast: lasseman
·
T
Hästmänniskan Jag köpte en ny häst i januari i år och skickade in lappen om ägarbyte. Men jag är bara lite fundersam eftersom jag fortfarande inte...
Svar
10
· Visningar
1 331
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Jag ska sälja min ena häst nu och det har varit några och kollat på henne. De som var här först vill köpa henne men de måste vänta på...
Svar
15
· Visningar
1 448
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut...
2
Svar
23
· Visningar
4 062
Hästmänniskan Jag har sökt på forumet för att finna ett svar, men kan inget hitta. Har också letat på Vägverkets hemsida men kan inget hitta. Så nu...
Svar
12
· Visningar
1 548
Senast: Amk
·
S
Hästmänniskan har funderat på hur jag skall göra och kommit fram till: 1. Ta bort matjordslagret 2. Ta bort sand och lägga i en hög så att det...
Svar
5
· Visningar
2 876
Senast: search
·
Hästmänniskan Föreställ er att det skulle bli dyrare att ha häst... Hö/hösilagepriserna skulle öka med ett par kronor kilot, stöet skulle bli nästan...
Svar
15
· Visningar
1 524

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp