Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Y
Hästmänniskan Är i ridbanebyggartankar. Paddex är ju ett väldigt enkelt alternativ men frakten väldigt dyr. Finns det andra "färdiga" alternativ...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: CeciliaAndersen
·
M
Hästmänniskan mina kostar ca :2st b-ponnyer, ca 1200kr för hovis per år,halm ca 340kr,hö ca 960kr per år,försäkring ca 2000kr,kraftfoder ca 678kr,vet...
Svar
17
· Visningar
1 841
Senast: zzz
·
F
Hästmänniskan Hur länge(har inte bott i Sverige så länge) är det tjäle i backen? Jag antar att det är tjälen som gör att jag till min stora fasa har...
Svar
12
· Visningar
2 007
Senast: fnorr
·
P
Hästmänniskan Nu är jag upprörd och trött på alla rikemansbarn :devil: Tänkte höra vad ni tycker om det här scenariot: Privatperson A säljer en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 626
Senast: Lambi
·
S
Hästmänniskan Jeg lurer på om noen kan svare meg på hva det vil koste å importere en hest/ponny til Sverige fra England. Jeg har tidligere importert...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Maadaa
·
Z
Hästmänniskan När bör man göra detta? Måste man ha en egen betesputs eller kan det finnas möjlighet att hyra? Vi befinner oss i Växjö.
Svar
6
· Visningar
3 934
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Vad är bäst,enklast och billigast?? Vi har tagit bort loftet i det gamla stallet vi renoverar,så det är öppet till nocken. Då det är...
Svar
15
· Visningar
2 829
Senast: stallhh
·
P
Hästmänniskan I tisdags så var jag ute och red på en jättestor äng:). När jag mötte en kvinna med hund för andra gången sa hon till mig: ”Jag vill...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 017
Senast: Miss
·
Hästmänniskan Skall ju hårdgöra litet ytor i hagen. Tänkte skala av det översta lagret, lägga markduk och sedan grusa. Tänker på de ytor som slits...
2 3
Svar
43
· Visningar
10 181
Senast: Jejan
·
S
Hästmänniskan Satt precis och pratade med de som är tänkt att de ska köra ut stenmjöl till mig som underlag i paddocken. Men vad är det för dimension...
Svar
2
· Visningar
1 125
Svar
0
· Visningar
109
Gnägg Ibland tränar jag och Harmonie helt löst och det går super duper bra! mitt hjärta är duktigast i världen och snart ere utställnings...
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Grannox
·
Gnägg 25/5 i Trollhättan. Dagen hon åkte till mig:heart
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Grannox
·
Gnägg Dagen min älskling kom till mig. bilden är tagen i Trollhättan hos uppfödaren:heart 25/5 07
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Grannox
·
Gnägg Harmonie fick ett nytt stalltäcke då vi tyckte att hon behövde de då hon blev statisk av fleecen.:P
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Grannox
·
Gnägg hehe 1 av Harmonies träns xD
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Grannox
·
Hästmänniskan I området där jag rider finns en hel del stigar som inte är preparerade, men utmärkta med t.ex nummerskylt i början, pappersband eller...
Svar
9
· Visningar
1 133
Senast: Bubbla
·
P
Hästmänniskan Hej. Första inlägget här och hoppas att jag lagt in det på rätt "ställe":) Har köpt en gård och behöver inreda en ekonomi byggnad med...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Centaur
·
M
Hästmänniskan Ja, som rubriken säger..Har ni haft/har ridning på era idrottslektioner? :)
2 3
Svar
46
· Visningar
3 256
Senast: Youmeoh
·
S
Hästmänniskan Eller om ni har flera hästar, har ni alla fullförsäkrade?
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 748
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp