Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som varit på bra läger med sin hund? har det varit bra/dåligt? lärde ni er något. vilken prisklass? Jag funderar på läger...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: Rouise
·
J
Övr. Hund Det är så att jag har en dobermann/collie kille på 11 månader som tjuvparade en alaskan husky blandning tik för ca 3 veckor sedan...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 547
Senast: vallhund
·
D
Övr. Hund Tänkte ha den här tråden för skojs skull:angel: Har en hund som är adopterad från spanien (genom ADA). Hon är mellan 8 och 9, skulle...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: Dammix
·
Övr. Hund jahapp, nu har det hänt igen... :crazy: http://sydsvenskan.se/skane/trelleborg/article416093/Pitbull-bet-sig-fast-i-hundvakt.html
2
Svar
29
· Visningar
3 045
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Hur gör ni egentligen i kollektivtrafiken, ni som har lite större hundar. Jag höll på att bli tokig igår när en familj slänger upp sina...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Marocko
·
F
Övr. Hund Jag håller just i denna stund på att skriva ett mejl till en uppfödare som söker fodervärdar till ett par av sina valpar. Det är ett...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: Fnattisen
·
Övr. Hund Hittade ingen nyare tråd än från i mars på hundar i vintermiljö. Vintern kom till Stockholm i natt och mina småflickor fick se snö för...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 489
Senast: Hoppelhase
·
M
Övr. Hund en härlig sommarbild på min "lilla" vovve
Svar
1
· Visningar
531
Senast: MissTeern
·
S
Övr. Hund Jag har några gånger lovat bilder på våran AHT (american hairless terrier) men jag har varit dålig på ta kort på honom så dom har...
2
Svar
22
· Visningar
2 068
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vovvsan var färdig med löpet?, det hade gått 5 veckor från första bloddag. Vi skulle träffa sonens flickväns lilla 10 månaders basset...
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Apollo
·
C
Övr. Hund så....jag planerar redan för mitt första utställnings år med min nu 9 månaders fransk bulldogg valp. och undrar vilka som planerar...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 658
Senast: cämela
·
K
Övr. Hund Min mammas 8 åriga tik Molly:
Svar
5
· Visningar
5 906
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Inser att mitt problem är litet jämfört med vissa, men jag stör mig så något måste jag hitta på. Jag får inte bort hundhåren från...
Svar
18
· Visningar
13 477
Senast: martha
·
Övr. Hund För snart en timme sen parade min hane sin "tjej" som bott här ett par dagar. Ett snabbt men bra häng, skrikande tik som lugnade sig...
Svar
13
· Visningar
1 221
Senast: xaheena
·
Övr. Hund Det är såhär att min mammas hund köptes mest som sällskap och promenadkompis. Dock visste vi i bakhuvudet att denna hund kunde bli mer...
Svar
19
· Visningar
1 319
Senast: R8n
·
Z
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är någon här inne som har en hund trots allergi? Om ni har det får ni gärna berätta lite om den:) Samt: Ras...
2 3
Svar
46
· Visningar
16 987
Senast: Zitruz
·
Övr. Hund Tiken Magic Colour Scented Silhouette "Sille" försvann 25/2 från sitt hem och har fortfarande inte hittat hem! Sille är rödbrindle och...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Har ett delikat problem nästan dagligen, ett problem som nu funnits för mina vänliga grannar i en 6-7 år. För, tja en 6-7 år sen...
Svar
17
· Visningar
1 358
Övr. Hund Hur många av er är det som redan innan parningen har sett till att ha köpare på sina valpar? Vet några som tagit valpar på sin hund...
2
Svar
24
· Visningar
1 877
Senast: Terja
·
Övr. Hund Alltså min tolkning är att fido och karo är ute så nu Måste alla hanhundar heta Atlas och Tyson? Why oh why? Dessutom att ha ett namn...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 852
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp