Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som vet om det finns någon rastgård för hundar i Uppsala någon stans? Typ i stan gärna. Eller någon i Uppsala som har en hund som...
2
Svar
33
· Visningar
5 982
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Jag ska vara spårläggare för första ggn, vad gör en spårläggare??
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Fiffi1
·
B
Övr. Hund Valpen är 11 veckor nu och smågrusätandet har verkligen tagit fart, vi städar undan grus i hallen i princip efter varje gång någon gått...
2
Svar
25
· Visningar
6 410
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Jag spinner vidare på tråden om motivation för skyddhundar och diskuterar tjänstehundens arbetsuppgifter. I takt med att...
Svar
4
· Visningar
1 141
Övr. Hund Här kommer bilder på sötisen Screem Zacko som vi hämtade i går :) En Alaskan Husky på 8 veckor :)
2
Svar
32
· Visningar
2 212
Senast: Natascha
·
R
Övr. Hund Här tränar vi momenten i Lk1. Efter nästan 1,5 års av allt annat än disciplinerad träning har vi nu kommit så här långt. Hur...
2
Svar
22
· Visningar
2 261
Senast: Raderad medlem 19815
·
B
Övr. Hund Min systers hund fick igår en fyrverkeripjäs uppkörd i ansiktet och han blev såklart jätterädd. Slet sig, sprang ut på motorvägen och...
2
Svar
21
· Visningar
2 141
Senast: LIA
·
M
Övr. Hund Nu tycker kanske en del av er direkt att hunden ska bort, men jag vill helst inte höra sånt innan ni läser igenom hela inlägget och kan...
Svar
16
· Visningar
1 715
Övr. Hund Vaknade, gick upp o vinkade av mannen o dottern på väg till dagis/jobb. Satte på TV´n, och datorn, och såg dagens datum. Som en blixt...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Sitter här och funderar lite....valpen vi har e 13 veckor...en Alaskan Husky. Vi går promenader med honom nu...kanske 1 timme om...
2
Svar
26
· Visningar
2 096
Senast: Kicki_83
·
I
Övr. Hund I dag fyller min Borzoihane Halvan 11 år. Han är fortfarande aktiv som stödhund för hundar med olika problem, med sitt lugna sätt har...
Svar
12
· Visningar
1 078
Senast: iozrob
·
Övr. Hund Måste köpa nya täcken till de bortskämda djuren ;) och har kollat på bl.a Hurtta och BoT. Ska det bli Hurtta så måste det vara den...
Svar
19
· Visningar
2 344
Senast: Miao
·
I
Övr. Hund Var på centralen i Stockholm med hunden för att åka till Uppsala. Min hund kan jag inte riktigt lita på när det gäller hundar så därför...
2
Svar
30
· Visningar
2 773
Senast: Disen
·
H
Övr. Hund Finns det verkligen folk som gör så fortfarande?? Trodde folk hade mer vett i skallen, och visste om att det sker sådana här stölder då...
Svar
9
· Visningar
1 264
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund När jag var på länets mästarutställning :) En liten fröken som min gamling tyckte var mkt söt och jag tror hon gillade honom med :D...
Svar
19
· Visningar
1 247
Senast: Gnist
·
K
Övr. Hund Åhhh vad jag är GLAD! :) Igår när jag var ute med hundarna så började min 10åriga Chow Chow hane tok-leka med min 6 mån English Toy...
Svar
8
· Visningar
1 227
H
Övr. Hund Nu äre såhär att jag är väldigt hundkär och har alltid velat haft hund och nu på senaste tiden har tankarna och funderingarna blivit...
Svar
2
· Visningar
1 707
I
Övr. Hund Vi har gäster med två barn i 5 årsåldern som valpen på fem månader är rädd för. Han morrar och skäller och kan inte ta blicken ifrån...
Svar
9
· Visningar
2 244
Senast: isse
·
Övr. Hund Stod det på lappen nere på lokala butiken, valpar som var utmärkta sällskapshundar. Nyfiken som jag är var jag ju tvungen att läsa och...
2
Svar
32
· Visningar
3 617
Senast: JuniNatt
·
Övr. Hund Jag håller på att bli tokig här!!! Är hemma hos mamma å pappa en sväng. Dom har en liten söt vovve valp på ca 13 veckor. Men hjälp...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Diplomaten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp