Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Hästhantering Min häst står i sjukhage pga fång. Den är i storlek med en box och jag har lagt dit mjukt underlag så enda skillnaden är att hon står...
Svar
10
· Visningar
6 599
Senast: milla456
·
Hästhantering Jag har en 3 årig valack som jag köpte i Januari. Då var han så gott som helt ohanterad. Gick över bommen när jag skulle hämta honom...
Svar
10
· Visningar
2 569
Senast: Lykka
·
Ridning Jag var och kollade på när en vän red i helgen, samtidigt så red en annan ryttare sin unghäst som är 4 år, väldigt trevlig. Dock så...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 888
Senast: Lager
·
Träning Pållen har ett jättebra flugridtäcke, men det räcker inte helt. Kan man rida med ett riktigt flugtäcke tro? Om man köper en storlek...
2
Svar
29
· Visningar
5 435
Senast: Rouise
·
Hästhantering I april köpte jag ett ettårigt shettisto som då var nästan ohanterad och togs direkt från mamman och flocken till mig. Hon gick i...
Svar
10
· Visningar
1 862
Senast: EmmaW
·
Hästhantering Stretching av häst kvinnan som bor på gården där jag har min medryttarhäst (är som min egen, hästen alltså haha) ska lära mig de där...
Svar
10
· Visningar
2 053
Senast: Snuffel
·
Hästhantering Min häst har blivit en riktig häxa att ta in. Hon lägger öronen bakåt och kommer på, allt springer iväg. har jag nått gott med brukar...
2
Svar
23
· Visningar
2 529
Senast: Nomina
·
M
Ridning Eftersom jag har postat en annan tråd om svårridna ponnys och hästar, så tänkte jag posta en tråd om lättridna också! Så ni som har...
Svar
13
· Visningar
1 398
Senast: miss_pony
·
H
Hästhantering Hejsan! Mitt sto halkade på en sten och fick ett litet skrapsår för några dagar sedan, men hon verkar vara öm.. Vad ska man göra för...
Svar
8
· Visningar
1 191
Ridning sitter detta hack rätt på min häst? eller ska det högre upp?:confused:
Svar
1
· Visningar
1 065
Senast: TinyWiny
·
H
Träning Hej på er hästmänniskor, hoppas nu att ni kan ge mig tips till detta stora problem.:confused: Min lillasyster rider en shettisvalack...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: Lager
·
D
Träning Hej alla där ute. Jag skulle vilja ha lite hjälp, det är så att jag har hand om ett sto några gånger i veckan och hon är väldigt...
Svar
6
· Visningar
1 267
Senast: Lager
·
Ridning Hejsan! Någon som har några roliga idéer på ridövningar som man kan göra med ponnyn? Jag vill testa något nytt :) Tack på...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: methejenny
·
Hästhantering Har en liten undran som kanske ni kan hjälpa mig med. Min herre (19 år) Är en gammal travare som jag skolat om till ridhäst i både...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: methejenny
·
H
Hästhantering Hej! :) Jag har haft min häst i snart ett halvår nu och har lite frågor. Han är supersnäll i all hantering, men det känns som att...
Svar
9
· Visningar
1 553
Senast: methejenny
·
L
Träning hej, min häst slår med huvudet upp och ner i galoppen och jag vet inte vad det är för fel..hon går jättebra i skritten och traven och...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Deimion
·
Träning Blir en häst nån gång för gammal för att ridas in?
Svar
7
· Visningar
1 350
Senast: Buck
·
Hästhantering heej :) jag har ett sto som har fått ett föl som nu är 2 månader. när kan jag börja rida på stoet igen efter att hon har fölat? vad är...
Svar
18
· Visningar
4 626
Senast: Skyggni
·
S
Ridning Hade ingen aning om var jag skulle sätta in tråden. Så tog bara här, hoppas det går bra? Men är tretton och har ridit i tre till fyra...
Svar
11
· Visningar
1 606
Senast: Rider
·
M
Ridning Jag har precis fått hem min star trekk espaniola (köpte den begagnad, jätte fin!). När jag provade den på Soraya verkade den dock vara...
Svar
9
· Visningar
2 465
Senast: suberdoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp