Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Det är dax för mig att byta ut min fina Boj Stabilo från 1980 men till vad? Har kollat lite på nätet och helst vill jag ha en Fautras...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 631
Senast: Novalisa
·
Utrustning Jag har fått nys på en hoppsadel som passar min häst, men tyvärr bara finns i hela tumstorlekar. Jag rider just nu i en 18" dressyrsadel...
Svar
13
· Visningar
2 985
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning hej allihopa! Lider just nu ngt otroligt då jag håller på och riderin mina nya petrie - dressyrstövlar. Gör så otroligt ont! De sitter...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hur kan man se / veta vilken årsmodell en sadel har , om man köper en begagnad ? Det är en Morris o Nolan Dressyrsadel - Goldcollection...
Svar
10
· Visningar
2 270
Utrustning Har kikat lite på micklemtränsen och har fastnat lite för diamante-modellen. Tyvärr kan jag inte hitta det i brunt, tillverkas det inte...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: ifuh
·
Utrustning Okej så jag ska bygga en egen och jag vill gärna se bilder på såna som ni har gjort själva och har satt dit värmeslingor:D Jag...
2
Svar
36
· Visningar
13 638
Senast: Mimmimamma
·
Utrustning En stallkompis säger att de är ngt små i storleken, vad säger ni om det?
Svar
4
· Visningar
1 579
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej! Har en Jeep Compass idag men ska nu byta dragbil och vill gärna ha input från någon som har/haft någon av ovanstående bilar till...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: Buck
·
Utrustning Är det nån som har det? Hur ser "fleecekragen" ut överst, hur knäpps det? Är den avtagbar? Är sugen på deras 500g vintertäcke och tyvärr...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Någon som har testat och vet om de håller måttet? Både hållbarhet och värmemässigt, tänker jag på då. Ridstöveln och jodphursskon ska ju...
Svar
6
· Visningar
3 292
Senast: super
·
Utrustning Ska och titta på en beg Henra (enhästars Caliber -08), någon som har Henra som vill dela med sig lite av sina erfarenheter? Är det något...
Svar
5
· Visningar
653
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag vill gärna ha tips om bra regntäcke. Gärna halvhals eller avtagbar hals. Har köpt på Hööks innan, de blir ofta stora ner över...
Svar
16
· Visningar
2 965
Senast: Elisha
·
Utrustning Hej. Jag är ny med att använda magplatta och därför undrar jag om ni tycker att magplattan ser ut att sitta bra? Tänka pga fästena på...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: spinxx
·
Utrustning Hej. Hur har ni era sadelskåp i transporten? Hur fäster ni dem? Rädd för att hästen ska komma i kläm vid ev olycka... Har halvmjuk...
Svar
5
· Visningar
1 566
Senast: FiaM
·
Utrustning Idag kom snön där jag bor, och när jag red ut en sväng märkte jag hur snön klumpade fast sig både under stövlarna och på...
Svar
5
· Visningar
1 611
Senast: Jiffs
·
Utrustning Är på jakt efter fler tjocktröjor att ha till ridningen, men är förvånad över bristen på tröjor utan luvor hos alla kända märken. På min...
Svar
15
· Visningar
1 040
Senast: Jiffs
·
Utrustning Är det någon som som har någon erfarenhet om vad det är för skillnad mellan Freejumps Soft'Up Pro och Soft'Up Lite? I Katalogen står det...
Svar
1
· Visningar
3 106
Senast: Jiffs
·
Utrustning Hej. Jag söker ett huvudlag där man kan använda bett och bettlöst i samma. Man har då 2 tyglar. Jag har sätt ett sådant på nätet men...
Svar
19
· Visningar
2 221
Utrustning Hej hopp! Har en unghäst med markerad manke, bred över ryggen, stora bogblad och överbyggd bak.... Söker nu en hoppsadel till att börja...
Svar
6
· Visningar
3 460
Senast: trolltindra
·
Utrustning Vad tänker ni på när ni ska köpa häst saker Kvaliten på hästens täcke te.x. eller priset? Finns jue alla pris klasser på täcken o...
2
Svar
20
· Visningar
1 416
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp