Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har letat och letat men det verkar totalt omöjligt att hitta :mad: Jag har väldigt små händer och därtill korta fingrar, så jag får...
Svar
10
· Visningar
1 494
Utrustning Jag tänkte passa på att köpa boots nu på mässan i Globen i helgen. Frågan är nu hur man ska veta vilken storlek som passar? Min häst...
Svar
6
· Visningar
6 650
Senast: gylle
·
Utrustning Är på jakt efter ett bra ylletäcke till min häst. Tycker det är svårt att hitta ett som sitter riktigt bra. Min häst är ganska så bred...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: ameo
·
Utrustning Varför finns inte det? Vill ha en tröja till min islänning. En tröja som går över bröstet eftersom bröstet/ under halsen ska rakas...
Svar
9
· Visningar
1 585
Senast: quigley
·
Utrustning Min medryttarhäst har två olika bett som vi får byta fram och tillbaka mellan. Anledningen till det är att hans ägare tycker att han...
Svar
0
· Visningar
515
Utrustning Jag har letat sadel i över ett halvår nu till min häst utan någon större framgång. Därför har jag till min egen stora förtvivlan börjat...
2
Svar
20
· Visningar
3 331
Utrustning Som rubriken lyder, vad har ni för stil? Både på er själva och hästen? Tex sportigt? Chic? Klassiskt? Modernt? Retro? Slafsigt...
2
Svar
24
· Visningar
3 960
Senast: Toxid
·
Utrustning Hoppas jag lagt denna tråd rätt annars får ni gärna flytta den eller länka till en liknande men hittade ingen som stämde in;) Nu är...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning En kompis lånade mitt Beris bett med tungfrihet och hans häst gillade det bettet verkligen. Så han skulle beställa ett eget, och hittade...
Svar
1
· Visningar
1 774
Senast: Filippa99
·
Utrustning Jag behöver tips på täcke till min pålla. Hon är 160 cm och kort i ryggen, men rejält bred fram! Hennes täckesstorlek är 135 och att gå...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: caballus
·
Utrustning Hej! Börjar äntligen se ljuset i slutet av sadeldjungeln, men blir lite tveksam när jag läser om prestiges bomvidder. Har en korsning...
Svar
12
· Visningar
10 872
Senast: MM
·
Utrustning Har en Heiniger (köpt begagnad) den är i bra skick och funkar fint att klippa med men den låter konstigt när man släpper på trycket och...
Svar
3
· Visningar
1 284
Senast: HannaZ
·
Utrustning Jag vet att många här har eller har haft Childericsadlar. Jag har just nu en sadel på prov. Vet inte så mycket om den eftersom jag ännu...
Svar
0
· Visningar
1 080
Utrustning Hur ofta ska en hästtransport besiktigas? Jag har precis köpt en transport som skulle besiktigas nästa gång juni 2015, men när jag...
Svar
4
· Visningar
4 048
Utrustning Finns det att få tag på i Sverige? Inte senskydd utan vanliga damasker? Och boots i läder?
Svar
2
· Visningar
805
Utrustning Ja, checka rubriken:d Jag återkommer om en stund med min lista! Obs, inte ens tråd som folk ska ta illa upp för, alla har olika smak;)
19 20 21
Svar
411
· Visningar
49 317
Senast: Bison
·
Utrustning Är det bara jag som tycker att attityden hos internetbutiker är minst sagt uruselt när man fått en felaktig vara och vill antingen byta...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Det finns ju numera en hel del sadlar som har utbytbara koppjärn. Jag är lite nyfiken på om det är standardmodeller på koppjärnen så...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Buck
·
Utrustning Har rotat fram ridgrejjerna efter 9 års uppehåll och undrar om man kan ha ridhjälmen till att börja med eller är det en ren livsfara att...
Svar
8
· Visningar
7 537
Utrustning Jag har precis köpt min allra första häst och är helt vilse i täckesvärlden. Hur många täcken bör man som minst ha? Vilken typ av täcken...
2
Svar
30
· Visningar
5 912
Senast: Beauford
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp