Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hur pensionssparar ni och hur mycket i månaden? Varför har ni valt just den sparformen? Efter en ögonöppnare där jag såg att jag endast...
2
Svar
25
· Visningar
1 549
Senast: hagel
·
Relationer Jag funderar lite över det här med vänskapsrelationer i vuxen ålder. Själv har jag nog mer eller mindre gett upp. Jag passar inte in...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 958
Senast: Azalea
·
Äldre Vi har hamnat i en tråkig situation med våra närmsta grannar, där de letar efter fel och anklagar oss för saker som inte är sanna...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
12 059
Senast: Marvin
·
Äldre Att höra hur en Partistöpt pinfärsk representant för ett pinfärskt ungdomsförbund så flagrant demonstrera att han inte får begripa att...
Svar
1
· Visningar
394
Tjatter ... Jag undrar om inte den här kommer sitter kvar i hjärnan ett tag :cautious: Efter första chocken kunde jag inte låta bli att fnissa...
Svar
4
· Visningar
793
Senast: Asko
·
Fritid Rent av en nyfiken fråga,jag är på så långa vägar man kan vara, långt bort från att bli sambo med någon, men en vacker dag hoppas man ju...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Bexzor
·
Äldre Heter det ens så? :o Jag är världssämst på att googla och bukefalos är bäst :bow: Jag har lite tummen mitt i handen i köket, men...
Svar
2
· Visningar
465
Senast: Ninnurur
·
Äldre Vid jul brukar jag och några kompisar spela om små julklappar. Vi ska köpa 2 paket för ca 25-30 kr vardera, men i år är jag slut på...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Lite märklig fråga, men tänkte att Buke kanske kan vara behjälpligt!! Jag är engagerad i en grupp kring EU-migranterna i min stad, ja...
Svar
18
· Visningar
1 383
Senast: kamomillo
·
Skola & Jobb Är det någon här som är volontär? Inom vad? Hur tycker ni att det är? Jag vill få idéer och vill veta mer från er som gör det. Nu...
Svar
8
· Visningar
668
Senast: ASKAPLASKA
·
Fritid Jag ska sätta upp nya gardinstänger men väggbeslagen jag köpte på Ikea passar visst inte... Behöver beslag på max runt 1,5 cm bredd, typ...
Svar
18
· Visningar
1 690
Senast: gul_zebra
·
Äldre Ja, som rubriken lyder vill jag jättegärna höra vad ni har varit med om för läskiga saker! Stora som små, i stallet, på jobbet eller...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 482
Senast: iruba
·
Kropp & Själ Hej Buke. Jag har så länge jag kan minnas haft lite känslig mage, på så vis att jag måste se till att äta regelbundet för att inte få...
2
Svar
29
· Visningar
1 942
Senast: zassoo
·
Tjatter Äsch jag övergick till att lyssna på porrig musik i stället. Hurra för sex. Bättre än tjafs. Henzel och Thor, Sov så gott. Que, Burnin'...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: golit
·
Äldre Min mor ska flytta, och enligt kontraktet ska man göra en skriftlig uppsägning. Hur gör man då, skriver man bara en lapp eller måste det...
Svar
12
· Visningar
850
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Eftersom min fantasi tryter ber jag om lite hjälp. Jag behöver fler långa ord med många stavelser. Jag ska få mina elever att bli säkra...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 972
Senast: Bliss
·
Äldre Jag är inne och snokar på mina sidor på Skatteverket, men kan inte se något som gör mig klok på hur mycket jag får tillbaka (och om jag...
Svar
5
· Visningar
683
Senast: Petruska
·
Skola & Jobb Vad är det egentligen som gäller? Ringt facket men är inte medlem så får ingen hjälp där. Men började jobba på hotell som städare för...
Svar
6
· Visningar
713
Senast: Ragbat
·
Äldre Började fundera på det nu när hotbilden mot Sverige är förhöjd också. Har biljetter till SIHS, men funderar på om jag verkligen ska gå...
2
Svar
33
· Visningar
2 780
Senast: Pegasus63
·
Äldre Finns säkert fler här som gillar att sjunga, tycker det vore kul med en tråd där vi kan diskutera allt som kan tänkas ha med det att...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp