Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej! Den 5 december ska jag på julbord, och den 4 har jag beräknad mens Det innebär att just den 5e kommer jag vara mer eller mindre...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: karamba
·
Hemmet Nu har vi bott i vårat hus drygt 1,5 år och allt eftersom har vi bytt ut 80-tals mattor och tapeter mot nytt och fräscht. Nu står nästa...
2
Svar
25
· Visningar
4 189
Senast: Scata
·
Äldre Som rubriken antyder; vilken tid på morgonen tycker ni att det är okej att ringa upp okända människor? En köpare från Tradera ringde...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 034
Senast: lilstar
·
Äldre Är det någon som ser på det? Det skulle vara roligt att diskutera alla märkligheter.
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 291
Kropp & Själ Har hängt här rätt länge men bara läst trådar, kände dock att jag har ett problem att skriva av mig om och få andras tankar kring :)...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Någon som testat Wonderbrow till sina ögonbryn? Blev ni nöjda med resultatet?
Svar
0
· Visningar
340
Senast: Minett
·
Äldre Vilken ost har bukefalisterna på sina smörgåsar? Är sugen på att prova något nytt och tar gärna emot tips :)
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 451
Senast: Nebraska
·
Fritid Som rubriken lyder, dela med er av era bästa smoothierecept! Jag har fastnat lite i smoothie på vaniljkvarg och mango, så jag behöver...
Svar
11
· Visningar
865
Senast: Dorro
·
Äldre Jag behöver hyra ut min lägenhet i Stockholm (Årsta) en längre tid eftersom jag kommer jobba i Bollnäs ett tag. Funderar på vad som är...
2
Svar
21
· Visningar
1 591
Senast: Korven
·
Äldre Jag är sjukligt frusen av mig och har varit till läkare två gånger för detta varvid de tagit standardprovet för sköldkörteln som...
Svar
12
· Visningar
1 840
Senast: Pigalle
·
Äldre Det här är väl inte mycket till diskussionsfråga egentligen, men jag behöver goda råd och idéer. Samt tips om lämpliga produkter. Jag...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 069
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Igår när jag reste mig efter att ha suttit på huk small det till i mitt knä. Det kändes som det höll på att låsa sig när jag reste på...
Svar
12
· Visningar
1 691
Senast: Piek
·
Tjatter REGLER Var snälla mot varandra och mot LL LL bestämmer, men förslag och frågor är naturligtvis välkomna. Vid missad röstning riskerar...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
24 953
Hemmet Igår var det besiktning av huset jag tänker köpa. Jag hade själv varit ganska orolig för ett par träbitar som sitter i duschen (Se bild)...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
9 867
Senast: ainasoja
·
Äldre Har några som stått oanvända flera år, gillar inte dofterna :yuck: Frågan är om jag ska slänga dem eller om de är okej att sälja, de är...
Svar
15
· Visningar
4 352
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Det finns ju många trådar om klädråd till anställningsintervjuer och så, men detta är en ren nyfikenhetstråd - vad har du på dig på...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
8 555
Senast: Petruska
·
Relationer Hej alla kloka. Jag undrar hur det är att bo, jobba, det sociala, ha häst och träningsmöjligheter runt Simrishamn. Älskar Skåne men har...
2
Svar
29
· Visningar
3 088
Senast: Thomasine
·
Äldre Min lilla förening har ingen lysande ekonomi efter att mer eller mindra ha varit körd i botten för två år sen. Det går bättre nu...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 345
Senast: CillaW
·
Äldre Alltså, ingen tråd ännu och det har gått 1,5 program? Kan väl inte bara vara jag som sitter här och är nöjd över att mitt bästa gulity...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
11 149
Senast: Darkie
·
  • Låst
Kropp & Själ Det är väl dags att starta en ny tråd, den förra är ju över 2000 inlägg. Jag fixade mat åt chefen igår (är vid fältkontoret i...
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
95 161
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp