Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Kropp & Själ Det är väl dags att starta en ny tråd, den förra är ju över 2000 inlägg. Jag fixade mat åt chefen igår (är vid fältkontoret i...
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
95 162
Senast: ullo
·
Äldre Ja, går det att hitta någonstans? Eller med en vanlig väggkontakt för den delen? Gjorde en krans förra året som fick hänga i taket och...
Svar
7
· Visningar
2 326
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Vi har köpt ett hus och taket behöver göras om. Från början var planen att ta ut takläggare såklart men nu har maken fått för sig att...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter http://land.se/asikt/10-goda-rad-att-inte-ge-sin-kara-dotter/ :)
Svar
0
· Visningar
463
Senast: vallhund
·
Mat Lite nyfiken på vad ni har för tankar kring vilka djur som är okej att äta, då jag ändrat mig väldigt mycket gällande det dom senaste...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 226
Senast: BernT
·
Äldre Finns det någon annan här som lyssnar på dessa podcastar? Saknar någon att diskutera med på svenska :D Min familj och vänner är totalt...
Svar
2
· Visningar
375
Senast: cewe
·
Äldre Min syrra fyller år och jag funderar på en Smartbox. Hur funkar det?
Svar
5
· Visningar
1 694
Senast: tott
·
Skola & Jobb Googlade på ett företag jag har intervju hos i morgon, mest bara för att försäkra mig om att hitta dit. Men det första jag fick upp var...
Svar
10
· Visningar
1 596
Senast: Mirre
·
Äldre Vad betyder associate? Tänker mest på advokater, är det delägare i firman eller kan det betyda annat med?
Svar
4
· Visningar
10 224
Senast: Pegasus63
·
Äldre Om ett företag äger stall och hästar, lite dyrare hästar för ett par 100 000. Vad bokför man dessa som?? hur funkar det? En häst kanske...
Svar
5
· Visningar
1 517
Senast: Hjartagna
·
Äldre Vi ska vara hundvakt ett tag, när hundens matte och husse åker over there. "Säg bara till om du vill ha något från USA!" Vill jag det...
Svar
19
· Visningar
1 757
Senast: EmmaN
·
Äldre Min vän har startat en firma och nu kan hon köpa allt möjligt för nu drar hon av momsen? vad menas? betalar man ingen moms när man har...
Svar
6
· Visningar
679
Senast: athena
·
Tjatter I en diskussion helt utan kärlekstörstande bönder. Så då kan vi fastställa att feminism är en ideologi där könen skall jämställas?
Svar
15
· Visningar
983
Senast: golit
·
IT & mobiler Gah, nu får jag tokfel. Man är numera tvungen att ha bankid för att kunna göra vissa saker. Nu har mitt lagt av, har installerat nytt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 684
Senast: Tora
·
Äldre Jag tänkte jag skulle köra en trial run på årets julskinka nu i dagarna. Har en liten skinkstek på 1,5kilo som jag fick med förra...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: BobberiBoo
·
IT & mobiler Jag har min hemsida hos Dinstudio sen ett gäng år tillbaka och det funkar väldigt bra. Lätt att uppdatera etc. Nu vill jag dock göra...
Svar
4
· Visningar
390
Senast: athena
·
Äldre Hej Buke! En tråd för oss som behöver inspiration till julklappar, eller kanske hjälp med att hitta något. Jag behöver hjälp!! Är på...
Svar
4
· Visningar
436
Senast: Rugge
·
Tjatter Hej! Någon mer än jag som är batchelorette/bachelor fans? Nu börjar det bli mycket drama i säsong 11 (sänds på 11an söndagar kl 20.00)...
Svar
0
· Visningar
563
Senast: Nepenthe
·
Äldre Hur många här har snö nu? Var bor ni? Här blommar det fortfarande i landen, både rosor och prästkragar :D
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 366
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag gillar att träna. Men behöver ett mål. Det går inte bara gå till gymmet utan jag behöver ett mål, en utmaning och träna inför. Tex...
Svar
17
· Visningar
888
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp