Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
Fritid Går det att färga fleecefiltar? Har för mig att jag gjort det men är inte säker och nu var det nån som sa att det inte går. Köpte i ett...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: darkblonde
·
Fritid Såhär i vintertid blir det en hel del ljusstumpar, så jag tänkte jag skulle smälta ner dem och göra egna ljus! Vekar och formar kan...
Svar
4
· Visningar
2 499
Senast: Fragile_
·
Fritid Jag umgås lätt med tankar på att ge bort fina korgar med något smaskigt/mysigt innehåll till familj och släkt. Frågan är bara vad man...
Svar
4
· Visningar
5 387
Senast: ricca
·
Fritid Jag är så ruskans sugen på att köpa ett Playstation med tillhörande Singstar. Egentligen borde man väl satsa på ett Playstation 3 men...
2
Svar
32
· Visningar
4 070
Senast: Peaches
·
Fritid Jag har ett jättefint hästhuvud hemma jag skulle vilja gjuta av... Köpte formgummi men det kommer inte att hålla till en så stor sak...
Svar
12
· Visningar
1 878
Senast: Juzzzen
·
Fritid Fick ett tips om en julkalender i form av en sorts säck och runtom den broderade man tomtar som tittar ner i säcken. Sen finns det en...
Svar
10
· Visningar
4 046
Senast: Lupin
·
S
Fritid Håller på att sy kläder till min naknahund och försöker hitta något att sy muddar av. Vad använder folk? Har försökt googla och det...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Isis2
·
Fritid Kort och enkel fråga: Kan man frysa vaniljhjärtan? Har googlat fram några olika recept, och i ett av dem står det att de alltid ska...
Svar
6
· Visningar
9 975
Senast: Exxip
·
Fritid Var på symässan i kista i helgen, och hittade en himla kul grej! man tar ett glaskärl, dekorerar det med vad fan man vill, fyller på...
2
Svar
22
· Visningar
2 542
Senast: Otter
·
Fritid Lillebror önskar sig Guiness glas, stora, i julklapp. Vars kan man hitta sånt?
Svar
10
· Visningar
1 267
Senast: bollen__
·
N
Fritid Var köper man bäst såna där plastpåsar som kan stängas? Jag behöver tips nu, källaren i huset har invaderats av mal! Så det är frysen...
Svar
9
· Visningar
1 673
Senast: November
·
Fritid Jag var med mamma i skogen idag och plockade mossa och lingonris. Fick för mig att göra en krans med lingonris och så blev det. Tänkte...
Svar
6
· Visningar
10 868
Senast: Luff
·
E
Fritid Hejsan. Jag har just börjat med poi (om ni inte vet vad det är så är det typ snören/kedjor med eldklot som man snurrar och grejar med)...
Svar
5
· Visningar
3 419
Senast: LinnK
·
Fritid Ja hur ofta byter ni sängkläder? Jag bytte i går det är underbart skönt med nya sängkläder...:D
2
Svar
34
· Visningar
5 053
Senast: Ranger
·
Fritid Jag har ett par omgångar sängkläder som luktar illa hur jag än beter mig. Det luktar ungefär som gammalt otvättat flottigt hår om dem...
Svar
8
· Visningar
16 542
Senast: Mitten
·
P
Fritid Kan någon hjälpa mig med vad detta betyder: "Strikk 2. m rett bak 1. m, strikk 1. m rett, la begge m gl av p" samt: "Strikk 2. m...
Svar
3
· Visningar
1 680
Senast: spoff
·
Fritid Jag är på jakt efter en 70cms delbar dragkedja som har en ring vid fästet, lagom att kroka fingret i. Var kan jag finna denna? Har letat...
Svar
2
· Visningar
1 050
Senast: Ludd
·
Fritid Jag insåg att det behövdes en porslinstråd. Jag insåg även att jag skulle få mer respons här på Senior. Här är den! Jag älskar...
2
Svar
31
· Visningar
11 411
Senast: Sar
·
Fritid Kan man det? Jag har ingen franskform men vill göra bröd i form! :cool:
Svar
6
· Visningar
1 971
Senast: starcraft
·
Fritid Ja nu har jag ju gjort en höstkrans att hänga på dörren!! Nu skulle jag vilja få lite tips på ni som gjuter egna krukor,fågelbad m.m...
Svar
3
· Visningar
1 381
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp