Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Hjälp!! Vad ska jag ha för minneskort till Playstation 2?
Svar
6
· Visningar
906
Senast: mizz
·
Fritid Mina nya lakan STINKER! Och inte lite heller :crazy: Något klorin-aktigt, luktar värre än fan. :p Har kört dom en gång i maskinen och...
Svar
4
· Visningar
2 135
Senast: Widerberg
·
N
Fritid Hejsan jag vill baka kanelbullar, efterlyser ett smaskigt recept dock utan krusiduller och konstiga ingredienser eftersom jag vill baka...
Svar
1
· Visningar
1 095
Senast: Haukur
·
Fritid Har en massa (flera kartonger) ljusstumpar och vill göra något med dom. Hur gör man nya ljus av dom? Typ blockljus eller något annat...
Svar
9
· Visningar
6 375
Senast: Andorra
·
P
Fritid Vart köper ni era TV-spel? Är på jakt efter Spyro the Dragon, då jag just upptäckt att det kommit fler spel än jag visste! Har kollat...
Svar
1
· Visningar
1 071
Senast: Shenzi
·
L
Fritid ok, hur duktiga är alla här på handarbete? jag är själv 23 och har ingenting på senior att göra (:angel:) även om diskussionerna här...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: Rina
·
Fritid Jag har fått en nästan ny resårmadrass i gästrummet nerkissad av katterna. Minst tre stora pölar som hade torkat in ordentligt innan...
Svar
9
· Visningar
2 612
Senast: Pia
·
A
Fritid Det är så att min sambo har blivit "tokig" i Guitar Hero, och sen har han nu börjat önska sig en elgitarr i julklapp oxå, ska sägas att...
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: bitta
·
Fritid Äntligen har jag hittat ett litet hus att hyra åt mig och katterna där jag också kan ha Slagskeppet. Ett litet 1800-talstorp med...
Svar
14
· Visningar
1 603
Senast: escodobe
·
Fritid Vart köper man singstar så billigt som möjligt? Och vad kostar det, jag har ingen aning? Är det så att man köper mikrofonerna för sig...
Svar
7
· Visningar
1 046
Svar
15
· Visningar
2 173
Senast: susekl
·
S
Fritid När jag var ut med hunden på förmiddagen passade jag på att plocka granris jag tänkte göra en dörrkrans av nu när det snart är första...
Svar
11
· Visningar
3 137
Fritid Något enkelt,som blev bra? Jag blir lite imponerad av saker som visas på bild här på Buke,tex en snygg adventsljusstake,ganska enkelt...
Svar
5
· Visningar
2 176
Fritid Fick en gammal gammal hundkorg av en kompis till mamma. Jag gillade korgen men den var tyvärr ganska sliten i färgen. Bestämde mig för...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: Hazel
·
C
Fritid Jag och sambon bor i en förhållandevis nybyggd trea (maj-06, vi har bort där sen april-07) med helkaklat badrum och värmeslingor (om det...
Svar
13
· Visningar
45 495
Senast: Smulu
·
Ï
Fritid hur ofta ska man göra det??
Svar
11
· Visningar
1 470
Senast: vippan
·
Fritid Jag funderar på att önska mig ett tv-spel i julklapp men det finns ju så många olika. Vilken är bäst? *Xbox *Xbox 360 *PS2 *PS3...
Svar
2
· Visningar
1 073
Senast: Shenzi
·
Fritid Alla mina glas blir som frostade i diskmaskinen. Får handdiska och skrubba ordentligt för att få dem att de normala ut igen. Vad kan...
Svar
10
· Visningar
3 719
Senast: malumbub
·
Fritid Har suttit och kikat på en uppsjö olika whiteboard tavlor och endast kommit fram till hur snuskigt dyra dessa är. Så jag funderade på...
Svar
15
· Visningar
10 092
Senast: lynxlady
·
Fritid Ska köpa små korgar som jag ska fylla med egengjord godis, eller slik som det heter i detta landet, och ge bort i julklapp till släkten...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp