Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej! Jag har en oerhörd beslutsångest när det kommer till vad jag vill bli när jag blir stor (nåväl, större). Nu velar jag mellan att...
Svar
4
· Visningar
661
Tjatter Apropå diskussion i en annan tråd. Vad innebär det att vara kvinnlig eller manlig? Om någon beskrev "hon verkar väldigt kvinnlig"...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 498
Senast: Milosari
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 485
Senast: Badger
·
Hemmet Efter att ha funderat i ett år tänkte jag äntligen beställa matstolarna vi längtat efter... bara för att få beskedet att de är helt...
Svar
16
· Visningar
1 589
Senast: Migo
·
Fritid Ni som säljer på Tradera: Hur skickar ni varan. Mot något slags förskott, eller tar ni betalt i förhand och skickar sårbart? Funderar på...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Elektron
·
Kropp & Själ Igår vaknade jag med lite smärta i knät som gjorde det svårt att belasta benet ordentligt när jag gick. Smärtan var så pass liten igår...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: cherie
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 911
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Nu blir dethär lite diffust. Tydligen har företagets HR bestämt sig för att arbeta hemifrån dagarna innan påsk. Jag blev informerad av...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 679
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Någon som läst boken? Eller någon som ändå är duktig på att rensa? Jag är hamster och jag måste helt enkelt rensa. Tänkte få lite gjort...
Svar
17
· Visningar
1 176
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Glad påsk Buke! Jag hoppas att alla får precis den dagen ni vill ha oavsett om ni firar eller inte. Själv ska jag passa på att njuta...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 919
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Finns det nån vanlig person härinne (dvs inte tekniskt geni utan normalbegåvad...) som lärt sig programmet Illustrator? Det är alltså...
Svar
12
· Visningar
572
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ En tråd för oss adventskalender fantaster som tittar på alldeles för mycket Grääs YT och inhalerar rituals dofter och villhöver mer...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 996
Senast: Elendil
·
  • Omröstning
Kropp & Själ Jag läste någonstans att kvinnor och män generellt står annorlunda i en dusch. Män står vanligtvis med ansiktet in mot duschen och...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
10 006
Senast: bettysmatte
·
Juridik & Ekonomi Tog tag i att rensa ur ett köksskåp där en hel hylla är fylld med sparade gamla betalda räkningar, tråkiga/ev känsliga papper från ett...
Svar
11
· Visningar
1 675
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Mot bättre vetande gick jag på ett yogapass idag eftersom det skulle vara "yin" och det skulle vara bra för att förbättra rörligheten...
Svar
16
· Visningar
1 111
Senast: Silver Girl
·
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
619
Senast: Sarah415
·
  • Låst
Tjatter Är helt dödstrött och piggare lär jag inte bli... vaknade tidigt för jag måste hinna med en massa saker innan jag åker till Stockholm...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
68 138
Senast: Calmiche
·
Juridik & Ekonomi Jag bor i mittenhuset i en radhuslänga i vår brf. I dagsläget måste jag gå genom huset med ogräs och tex gräsklipparen. Eller över mina...
Svar
16
· Visningar
1 171
Senast: Verdandi
·
Mat Jag gjorde en färssås för 9 dagar sedan. Den innehåller bl.a. grädde. Törs jag äta den nu?
2
Svar
26
· Visningar
1 348
Senast: Wille
·
Fritid Igår började VM för herrar i Ottawa, Kanada. SVT sänder. Sverige - USA börjar kl 15 så om 6 minuter. :up: Här...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp