Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Apropå appar så letar jag efter en bra budgetapp för vardagsbudgeten. Jag har använt Nordea wallet eftersom jag enbart använder mitt...
Svar
2
· Visningar
603
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ golit förvånas över att gängkriminella inte använder det enda som är riktigt säkert för att kommunicera på elektronisk väg, nämligen...
2
Svar
24
· Visningar
1 843
Senast: golit
·
Mat Jag har ätit 4 bollar av tinad hackad Spenat som varit fryst. Den stod framme i rumstemp ända från morgonen kanske runt 09 -> kl...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Mojma
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 662
Senast: Rosett
·
Mat Jag har en timmes väntetid i Flensburg ikväll, i passande tid för att äta något. Nån som vet om det finns mat att få tag i på/vid...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: Strawberry
·
Hemmet Jag hade för mig att jag redan sett en sån här tråd för ett tag sen, men gick bet på sökfunktionen. Vi vill införskaffa nya sängkläder...
Svar
15
· Visningar
1 165
Senast: Sleepan
·
Kultur Sista skörden, om det moderna jordbruket. Om någon bara vill titta på en så rekommenderar jag denna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
11 190
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Hej, om man ska reklamera en dyrare vara som man har betalat med insats samt lån, och betalat lånet säg 5 månader till kreditföretag...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: denethor
·
Fordon Hamnade bakom en EPA-traktor idag. Modell hyfsat ny Volvo. Avgaserna stank något fruktansvärt. Skulle närmast vilja likna dem vid...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Smoothi
·
Relationer Jag har funderat på detta med ensamhet. Jag är en person som aldrig haft vänner, har en autismdiagnos. Oftast är det inte något som...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: lilstar
·
Kultur En otrolig sångare och en bättre man. Var aktiv i civil rights movement och slogs hela sitt liv mot orättvisor och rasism. Var aldrig...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: MJLee
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 776
Senast: zassoo
·
Fordon Jag har i många år varit väldigt lat. Har tvättat bilen alldeles för sällan och när jag gjort det så har jag lämnat in på firma som...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Zacci
·
Kropp & Själ Min tjej säger att många av hennes kompisar i klassen har börjat raka "där nere" dvs ta bort allt hår. Hon går i 6an så jag tycker detta...
Svar
15
· Visningar
1 519
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag håller nu på att bli galen. Har diskbråck sedan några år tillbaka och just nu är det riktigt jobbigt. Det gör egentligen inte...
Svar
19
· Visningar
1 517
Senast: manda
·
Relationer Igår kom det på tal om min icke existerande relation med min mor på arbetsplatsen. Svarade på en fråga utan att helt tänka efter...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 404
Senast: BusBarro
·
IT & mobiler Ni som släktforskar. Vilket program använder ni och varför? Jag har fått inse att Holgerdata verkar vara nedlagt dvs det kommer inte gå...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: Habina
·
Mat Vilken är eran favorit frukt/bär? Finns ju så otroligt många olika. Riktigt goda tycker jag Kiwi, Hallon, Jordgubbar och krusbär är...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 297
Senast: snorp
·
Tjatter Det var en gång en liten blå bil som ägdes av en äldre dam. Damen hade under vintern bestämt sig för att sluta köra bil. Då hon inte...
Svar
0
· Visningar
563
Senast: Rie
·
Tjatter Jag borde tända i vedspisen så der blir varmt i huset. Jag borde också hämta ved, borsta tänderna, gå en promenad och söka jobb. I...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 435
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp