Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Nog måste det väl finnas fler som stör sig på sig på någon egenhet man har. Det mest störande hos mig är att jag alltid skapar kaos...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 388
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Orkar inte skapa ngt anonymt konto. Jag är INTE akut självmordsbenägen så ingen behöver ringa polisen på mig. Mitt ex låter mig inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 207
Senast: tanten
·
Fordon Jag kör med säkerhet först och tankar helst långt innan jag hamnar på reserven. Min dotter vill max betala 40 € per tankning så hon...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 803
Senast: MissFideli
·
  • Omröstning
Fritid Vi kom att prata om cykelhjälmens vara eller inte vara i en annan tråd och jag blev nyfiken på hur folk resonerar kring detta...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
8 599
Senast: astronaut
·
Fordon Krav: Inte ruinera mig vid lagning Automat Fyrhjulsdrift Hyfsad markfrigång Mellanstor eller stor Stabil att dra med Jag har kört...
Svar
8
· Visningar
729
Senast: Kivina
·
Mat Eller har jag klantat mig nu? Gör sjömansbiff i vår crock-pot och tog den öl vi hade hemma. Med alkohol i. Nu när maten nästan är klar...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: Krålus
·
Samhälle Jag söker låtar med ett tydligt feministiskt budskap och/eller som i sin text nämner eller citerar kvinnliga profiler kända för sitt...
Svar
14
· Visningar
1 121
Senast: Piglet
·
Kropp & Själ Det pratas mycket om könsidentitet numera. Hur känner man sin könsidentitet? Hur känns det när det är rätt eller fel? Eller inte känns...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 978
Senast: Breaktown
·
Kropp & Själ Är det någon mer som har lågt blodtryck och låg puls? Hur påverkas ni av det? Har ni lyckats höja blodtrycket/pulsen genom ändrad...
Svar
3
· Visningar
677
Senast: Nevermind
·
Fritid Jag planerar att åka till Barcelona om några veckor och vill gärna ha tips på sedvärdheter. Jag vill se havet, tycker om turistbåtar...
Svar
13
· Visningar
673
Senast: Tiffany
·
Kläder & Bli fin Trodde aldrig jag skulle ens skriva detta men lite inspiration från Tranans tråd har jag fått… Klänningar. Jag har typ aldrig använt...
2
Svar
32
· Visningar
2 754
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ En spinoff på tråden angående "Din mest irriterande egenskap", tänkte att det vore kul att prata om vilka egenskaper i oss själva vi...
2
Svar
38
· Visningar
1 709
Senast: EmmaBovary
·
Fordon Jag lämnade in bilen på verkstaden i måndags för byte av stötdämpare samt hjullager fram. De hade varit kassa ett bra tag men i övrigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 588
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Vad är era bästa läppomada/läppmask/lipbalmtips? Gärna i billigare änden, men tar också emot tips på dyrare/lyxigare varianter...
Svar
15
· Visningar
457
Senast: MCP
·
Samhälle Hur många förstår ens det uttrycket? Min mamma (född 1938) hade läroböcker i skolan med vita fläckar men jag har aldrig sett böckerna.
2
Svar
32
· Visningar
1 768
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Triggervarning. Nån som testat några olika kanske och föredrar en viss sort? Vill ha nån form av kickstart och byta ut kanske...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 938
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag undrar också oöm små trästickor kan gå av sig själv?
Svar
12
· Visningar
2 024
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Eller någon som utbildar sig till apotekare eller biolog? Jag har alltid velat bli veterinär, men måste ha ett alternativ eftersom...
2
Svar
28
· Visningar
6 539
Senast: Mkb
·
Hemmet Härligt för oss som hör lite dåligt. Jag har dock inte lyckats hitta var jag gör det detta på SVT Play enligt "Du kan slå på Tydligare...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Rie
·
Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp