Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Årets första VGV! Jag har just bränt in den nya ugnen och försöka mig på att göra börek (pga särbon, han köpte det på Lidl och tyckte...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
72 891
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag är så trött, så trött hela tiden. Det är svårt att få upp på morgonen, och jag har alltid varit morgonpigg. På kvällen somnar jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 877
Senast: Raderad medlem 68338
·
  • Omröstning
Mat Hur tycker ni?
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 692
Senast: Badger
·
Hemmet Min lägenhet har väldigt mjuka väggar, de sviktar vid lätt tryck. Detta försvårar så klart att få upp hyllor och tavlor. Ringde därför...
Svar
16
· Visningar
1 427
Senast: Bexzor
·
Tjatter Köpte en billig whiteboard för ett halvår sen. Har tyckt att ytan har känts riktigt dålig. Efter ett par månader började den bubbla...
2
Svar
31
· Visningar
3 367
Senast: ptr
·
Kläder & Bli fin Jag har länge velat ha fina kostymbyxor. Problemet har varit att vare sig jag väger 82 eller 52, så putar fickorna på sidorna. Mamma...
2
Svar
21
· Visningar
1 314
Senast: Jeffery
·
Mat Vad har ni för kokböcker som ni tycker är bra? Jag behöver rycka upp mig när det gäller att laga mer mat, har blivit lite (läs...
2
Svar
23
· Visningar
862
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Vad använder du friskvårdsbidraget till? Samma varje år eller olika? Till något du ändå hade gjort eller unnar du dig något du inte...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
3 629
Senast: Habina
·
Kläder & Bli fin Jag köpte en underbar kavaj i vintras. Jag har en kavaj (och även en del andra plagg) från samma märke sedan tidigare, som tvättas i 30...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Liten
·
Hemmet Jag är 30+ med råge men har ändå noll erfarenhet av detta med huslån, och mina bankkontakter initierade av mig själv kan jag räkna på...
2
Svar
20
· Visningar
1 478
Senast: Amha
·
Fritid Jag har hittat några trevliga mönster att virka, men för att få rätt form på verket så behöver jag enligt beskrivningen "cloth-wrapped...
Svar
5
· Visningar
687
Senast: Mint
·
Hemmet Jag ska stoppa om/klä om några stolar men funderar på om jag behöver lägga tyg mellan stoppning och möbeltyget? Jag ska lägga på ny...
Svar
2
· Visningar
631
Senast: Ullmerkott
·
Kultur Är det bara jag som följer VM i handboll för herrar? Tänkte att om det finns någon mer där ute som kollar så kan vi nörda ihop 😄
Svar
18
· Visningar
690
Senast: machafuko
·
Skola & Jobb I mitt yrke så är det vanligt att man får utbildningar för att avancera, kunna utföra svårare felsökningar, få mer ansvar osv. Detta...
2
Svar
37
· Visningar
2 165
Senast: Sol
·
Hemmet Vad har ni för soffkuddar? Hur arrangerar ni dem i soffan? Hur tänker ni med mönster vs enkelfärgade? Jag vill skapa en mysig och fin...
Svar
12
· Visningar
843
Senast: cirkus
·
Tjatter Någon som har lyckats se den omtalade gröna kometen ännu? Här har det varit moln varenda dag, så tyvärr ingen chans... :( Men imorgon...
2
Svar
22
· Visningar
1 527
Senast: Septicemia
·
Samhälle Mamma ska ha hemtjänst en gång i veckan men varken denna vecka eller förra veckan har det kommit någon till henne. Hon vill inte vara...
2
Svar
22
· Visningar
4 418
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Nån som håller span på den. Såg den i torsdags och även nu ikväll. Kan se den med blotta ögat, Hoppas på klart väder den 1 februari, då...
Svar
5
· Visningar
521
Fritid Önskar serietips på SVT-play, TV4-play och Netflix. Inte historiskt, overkligt eller skräck.
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 011
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi Har annons ute på en lite dyrare (men ändå inte jättedyr) designerpryl på marketplace och blir kontaktad av en ev köpare. Den skriver...
Svar
5
· Visningar
2 111
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp