Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag fick för mig att virka en babyfilt åt syrrans kommande bebis. Problemet - jag har inte virkat sen i typ 4an för 26 år sen. Har...
Svar
14
· Visningar
1 624
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har haft rejäl magsjuka för att göra en lång historia kort så fick jag inte behålla näring på cirka 3,5 dygn menvätskeersättning...
Svar
12
· Visningar
3 521
Senast: Diabetikern
·
Fritid Kan ni tips på riktigt varma ytterkläder som passar nu i vinterkylan? Allt jag har är för kallt! Jag har bra underställ i ull och...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 137
Senast: cambodia
·
Tjatter Såg i en facebookgrupp nån som skrev på svenska och använde uttrycket ”blängde surt”. En annan person, engelskspråkig, tyckte det var...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 728
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Hjälp! Jag är inte social. Jag går inte på sociala tillställningar eller fester som inte involverar sitta hemma eller gå på bio. Men...
2
Svar
34
· Visningar
2 438
  • Omröstning
Samhälle Tågstrul på olika sätt händer ju relativt ofta tycker jag sett till hela landet. Det kan vara allt från folk på spåret, fordonsfel...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
11 267
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag börjar se sleten ut. År av sömnbrist, anemi och värk i kroppen börjar ta ut sin rätt. Speciellt runt ögonen, jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 587
Senast: NilHe
·
Mat Jag bakar ofta bröd till mig själv men eftersom jag äter lite kolhydrater och inget gluten så blir det helt andra recept än i den andra...
Svar
8
· Visningar
604
Senast: Mineur
·
Tjatter Sambon och jag hade varit i stan, vi körde förbi ortens affär och handlade. När vi sedan satte oss i bilen och han startade den och...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: iNHALE
·
Mat Glömde att packa ur tofun ur ryggsäcken när jag kom hem efter handling igår kväll. Kom på det nyss och stoppade in det i kylen. Den har...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: Gosa
·
Kropp & Själ Jag har total ulcerös kolit, går på Remsima var sjätte vecka och så Asacol. Är i ett skov just nu. Frågan är nu lite mera ni som har...
Svar
4
· Visningar
678
Senast: Kilauea
·
Hemmet Vårt skafferi är kaos. Delvis på grund av att det inte är någon bra inredning i det i dagsläget. Hyllplanen är smala, grejer ställs...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
5 861
Senast: Enya
·
Tjatter Jag har lyssnat på programmet sen starten skulle jag gissa, upp och nedgångar med byten av programledare. J, som har varit med i många...
Svar
9
· Visningar
503
Tjatter Jag har varit och simmat i en grannkommun i dag. På torsdagar har de extra varmt 34 grader. Verkligen superskönt. Men det kombinerat med...
2
Svar
35
· Visningar
1 667
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Det börjar bli varmare ute och det slog mig att jag inte har någon vettig jacka att ha på mig i plusgrader. Mina vinterjackor är...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Sasse
·
Kläder & Bli fin Jag har köpt ett par (lätt fodrade) Dr Martens. Sitter nu med två olika storlekar och kan inte bestämma mig för vilken som sitter bäst...
Svar
17
· Visningar
2 612
Senast: aiquen
·
Skola & Jobb Kan ni hjälpa mig om det bara är jag som är gnällig eller om mina kollegor är onödigt slarviga? Vi sitter 6 personer i ett gemensamt...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
13 182
Senast: Angel
·
Tjatter Detta är en klagotråd. Köpte nyligen en ny parfymflaska eftersom min gamla tagit slut. Den är svindyr men jag älskar den. Företaget har...
2
Svar
23
· Visningar
1 587
Senast: McFlurry
·
Oro
Kropp & Själ Jag har alltid varit en orolig människa, på lågstadiet satt jag många gånger inne hos skolsystern under mattelektionerna eftersom jag va...
Svar
17
· Visningar
1 498
Senast: Squie
·
Fritid Vi är ett kompisgäng, 6 st damer, som planerar att åka till Grekland (någon ö) eller Kroatien i början av juni. Vi önskar bo i samma...
Svar
6
· Visningar
496
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp