Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ För ungefär en månad sedan skadade jag vristen när jag var ute och sprang. Läkaren trodde att det var en inflammation i muskelfästet så...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Med tanke på epidemin som nu inte längre enbart finns i Afrika. Är ni oroade? Hörde på ekot om hur Dallas Hospital hanterat en...
22 23 24
Svar
477
· Visningar
31 157
Senast: No1
·
Kropp & Själ Håller på att bli galen.. Gaaaaaalen!! Började med att det kliade lite då och då lite här och där för någon vecka sedan. Blev sen mer...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
12 049
Senast: Mela99
·
Kropp & Själ Ja, att det är olika reaktioner beroende på vem man frågar inser jag ju, men ni som har erfarenhet, vill ni dela med er om hur ni...
2
Svar
34
· Visningar
3 871
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag är orolig för att jag ev är gravid, eller så sitter det bara i min skalle.. men jag undrar en del.. Enligt clear blue så ska man...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Med betalningen framför allt. Största problemet är väl att jag har gamla tandläkareskulder som jag ska betala bort nästa år men hur gör...
Svar
19
· Visningar
1 459
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Så. Anonymt nick för att.. Jag vet inte. Jag är pryd. Och det här är genant. Då och då, kanske ett par gånger om året så får jag enormt...
Svar
9
· Visningar
3 858
Senast: LiteLiten
·
Kropp & Själ Har ju levt med fibromyalgi i över tio år nu, så jag minns inte hur det var innan så därför frågar jag er. Jag tycker att ju mer jag...
Svar
1
· Visningar
393
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Jag är 33 år gammal och har aldrig tagit ett cellprov. Jag har helt enkelt inte vågat. Med en väldigt svart uppväxt med sexuella...
Svar
19
· Visningar
5 223
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Dragit igång med gymträningen ordentligt nu samt laddat ner en zumbaapp. Men börjar nu bli nyfiken på hur min puls ligger (flåset...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: vinkelina
·
Kropp & Själ Någon här som lider av Borderline? När fick ni diagnosen? Hur mådde ni innan? Jag vill veta allt. Min psykoterapeut som jag gick hos...
Svar
6
· Visningar
1 596
Senast: MM
·
Kropp & Själ En fråga framför allt till alla oss som börjar bli lite äldre. Äter ni en massa tillskott? Kalk för skelettet, glukosamin för lederna...
2
Svar
21
· Visningar
1 603
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article57090.ab Då kanske det finns någon nytta med fästingar trots allt. :eek:
Svar
4
· Visningar
760
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Min pappa råkade ut för en olycka för drygt 10 år sedan och fick så svåra skallskador att han ett par dagar senare förklarades hjärndöd...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: Lona
·
Kropp & Själ Jag är så så så sugen på att färga håret i pastellrosa eller lila men jag har absolut inte råd att göra det hos frisör så det blir i...
Svar
8
· Visningar
10 797
Kropp & Själ Så tappade jag lite till av min "kvinnlighet". Under många år har jag avsiktligt avstått från sex pga att det gör ont. Tyvärr har jag...
Svar
11
· Visningar
2 770
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Fryser ofta när jag sitter vid datorn, händerna blir isbitar och speciellt höger som jag håller datamusen med. Har alltid en stor filt...
Svar
12
· Visningar
1 232
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Hej Sambon önskar sig en ny hår trimmer i julklapp. Vet inte riktigt vilken man ska köpa? Den ska kunna klippa kort(1 mm allafall), den...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Jag har redan kontakt med läkare och har gjort flertalet prover de senaste månaderna utan något precist svar på vad som kan vara fel...
Svar
4
· Visningar
1 268
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men...
2
Svar
39
· Visningar
6 275
Senast: Mela99
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp