Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej, för er som läser beachtråden så vet ni lite om mig men för er andra så kan jag berätta att jag sedan ca 7,5 år tillbaka har anorexi...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Fagelungen
·
Kropp & Själ Känner mig rätt uppgiven just nu.. Har haft ont i ryggen i ca ett halvår. Har gått hos sjukgymnast som inte hjälpt och läkarna vet inte...
Svar
13
· Visningar
3 230
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Jag läste Sannah Salameh på Teskedsordens sida. Det handlar om rasism, sexism och vad vi förmedlar till varandra och kanske framför allt...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 111
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Finns det någon här som klipper sitt eget hår? Hur gör man, vad behöver man för redskap osv osv. Jag har inget förtroende för...
Svar
14
· Visningar
4 861
Senast: Mela99
·
Kropp & Själ Val har sina konsekvenser... och den som är lite intresserad av överkurs, så vann Republikanerna valet 2010, vilket gjorde att de...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: golit
·
Kropp & Själ Har hoppats på att några tips ska dyka upp i hiss eller diss-tråden, men nu ger jag upp. Har någon provat några av alla varianter som...
Svar
9
· Visningar
1 423
Senast: Sofie.S
·
Kropp & Själ Jag tror egentligen inte på övernaturliga ting men jag börjar snart tro att någon vill ta varje chans att trycka till mig. Allt bara...
Svar
14
· Visningar
1 228
Senast: Petronilla
·
Kropp & Själ Eftersom jag fick så många lysande förslag på min fråga om havregrynsgröten, så ställer jag nästa fråga och hoppas på lika många svar...
Svar
7
· Visningar
4 394
Senast: Zewz
·
Kropp & Själ Jag har alltid vara stolt över mina fötters förmåga att klara typ allt och jag har gått och sprungit mycket det senaste fem åren och...
2
Svar
22
· Visningar
4 084
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag ska få en profylaxskena och ska prova ut den. Jag är livrädd! Jag har jättekänslig kräkreflex och tycker inte alls det känns...
Svar
5
· Visningar
2 856
Senast: Prosit
·
Kropp & Själ Ni som läst mina tidigare trådar vet att jag till från druckit alkohol på ett destruktivt sätt. Jag har druckit alkohol som...
2
Svar
21
· Visningar
3 095
Senast: Mela99
·
Kropp & Själ Jag har betalat strax över 3000 kr senaste 12-månadersperioden för sjukvård och sånt. Allt utom 300 kr (uteblivet besök) ska ingå i...
2
Svar
26
· Visningar
2 725
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag ska kanske få Litium mot mina depressioner (har återkommande depressioner då jag är bipolär typ 2 och har även hypomana skov men är...
Svar
12
· Visningar
7 281
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Jag har nu fått Propavan utskrivet. Jag har fått information av min läkare kring läkemedlet men söker nu egna erfarenheter. Jag brukar...
2
Svar
28
· Visningar
18 385
Senast: Beetlebum
·
Kropp & Själ Vägde 65 kg som mest och är 1.70 m lång. Har alltid kunnat äta vad som helst. Sen blev jag gravid och gick upp till 79, tror jag, och...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: susanne
·
Kropp & Själ Jag har försökt googla men får inget bra svar på min viktiga fråga ;) Jag har noterat att när jag kommer hem till en del manliga...
Svar
19
· Visningar
3 463
Kropp & Själ Hej Vet inte hur jag ska hjälpa min Mamma på det bästa sätt hon har en svår uppväxt vad jag förstå hennes egna mamma var alkoholist och...
Svar
2
· Visningar
624
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Nästa vecka ska jag på enhetskonferens med jobbet, vi ska till Loka brunn. Jag har aldrig varit där förut, men har alltid velat åka dit...
Svar
8
· Visningar
827
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Kan kroppen bli van vid Rinexin? Jag tar Rinexin p.g.a öronproblem och jag har märkt att missar jag en dos (en enda bara) så får jag...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har precis bytt medicin, och läkaren påpekade att en del går upp i vikt utav den här medicinen. Men är det ämnesomsättningen som...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp