Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är inte någon lättäcklad person men; Just nu så cirkulerar en mycket otäck bildlänk på nätet. Många delar den och då jag i jobbet...
2
Svar
37
· Visningar
4 295
Senast: Jannice
·
Kropp & Själ Ofta börjar ju klimakteriet med tätare menstruationer. Under hur lång tid hade ni det innan den började glesa ut? Har någon testat...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
16 532
Senast: honung
·
R
Kropp & Själ Jag är helt hög på språkinlärning just nu och tänkte därför höra efter hur det ser ut här på Buke :). Vilka språk talar du? På vilken...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 982
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ När man läser runt på olika bloggar just nu så verkar de flesta hälsobloggar prata om "Superfoods", typ chia-frön, bär, nötter etc. Är...
Svar
5
· Visningar
2 082
Senast: Maleficent
·
Kropp & Själ Okej. Ja, jag överreagerar troligtvis, men snälla buke kan ni vara mitt stöd nu innan jag kurar ihop mig i fosterställning och dör...
2 3
Svar
59
· Visningar
42 306
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag vet att det är 7 dagar man kan vara hemma från jobbet utan att behöva sjukintyg, men vad menas egentligen med det? Jag var hemma...
2 3
Svar
54
· Visningar
24 962
Senast: Nenii
·
Kropp & Själ Idag har jag tröstat en ledsen son. Han har pälsdjursallergi och ibland sätter den käppar i hjulet för oss alla. Sonens farbror har en...
Svar
7
· Visningar
983
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Har bestämt mig för att jag behöver komma iväg någonstans i en vecka och bara sola, bada, slappa och sippa drinkar - men vart? Vill åka...
Svar
8
· Visningar
1 060
Senast: Clamour
·
Kropp & Själ Jag behöver verkligen lära mig att koppla av och göra ingenting. Jag jobbar deltid och när jag jobbar så blir det många timmar och...
2
Svar
27
· Visningar
2 272
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Här om veckan presenterade mian lodalen en lösning på problemet... ja egentligen lösningen på alla kvinnliga problem, nämligen att bli...
2
Svar
25
· Visningar
2 235
Senast: Maqurell
·
Kropp & Själ Har sår på armen som vägrar läka. Började med att jag var öm just där, hade då som en bula som var röd och varm. Antar att det är nåt...
Svar
5
· Visningar
1 415
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Ja, hur gör ni egentligen som tycks vara "smala utan ansträngning"? Jag kan vara smal, då inte uppseendeväckande smal utan bara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 729
Senast: Sol
·
Kropp & Själ I tisdags förra veckan åkte jag och min bror ca 10 mil söderut för att besöka ett shoppingcenter. När vi kört ca 1/3 av sträckan på...
Svar
12
· Visningar
2 156
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Man diskuterar om man ska införa en kategori för de som inte vill ha något kön alls. Det är ju inte så konstigt för tyskarna som har...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 891
Senast: golit
·
Kropp & Själ Finns det något tvättmedel som luktar gott och inte innehåller kanelaldehyd (hexylcinnamal)? Sambon vägrar använda oparfymerat för "det...
Svar
7
· Visningar
2 123
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej! Har en fråga ang p-piller. Jag tar Trionetta, glömde ta tabletter ca 3-4 st och fick då en blödning som satte igång, har inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 510
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Är det bara jag som tycker det är pinsamt att få orgasm? Hur kommer man över detta? Trivs bättre och bättre men jag kan inte med att...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ När man röntgar knäet, får man svar samma dag då vad det visade? Eller skickas det direkt till vc? Någon som vet?
Svar
7
· Visningar
622
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Dags att komma i sommarform (någon sommar skall jag väl vara i form) Har lite dåligt med tid så cykel är mitt redskap. Cyklar till...
Svar
0
· Visningar
1 074
Senast: vinkelina
·
Kropp & Själ Idag är det 3 år sen syrran dog i bilolyckan utanför Tierp. Det har varit kaotiska år och man kan ju lugnt säga att mina nyårstankar...
Svar
19
· Visningar
1 386
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp