Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Sen jag började på diet för ett par veckor sedan har min mage hamnat i obalans. Varnar känsliga läsare för lite avföringssnack :wtf...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
14 400
Senast: honung
·
Kropp & Själ Är det fler än mig som har detta problemet? Det är när man springer, verkar som det kan variera lite beroende på kläder men ganska så...
Svar
10
· Visningar
19 741
Senast: canine
·
Kropp & Själ De senaste 1-2 månaderna har jag fått ett lite konstigt problem. Ibland när jag varit på joggintur kan jag mot slutet/en stund efter få...
2
Svar
30
· Visningar
10 968
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Hej! Nu är det såhär att jag har ett litet problem. Som gör mig fullständigt galen. Jag har just nu en förkylning som pågått i några...
Svar
13
· Visningar
33 419
Senast: Gotthard
·
Kropp & Själ Ja, det är ju kul att resa och upptäcka nya miljöer och kulturer, men hur planerar man egentligen? Hittills har vi haft en tendens att...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ För ungefär 1,5 månad sen så åkte jag av hästen då han kastade sig för något som åt hästar, trodde iaf han. Det är konstaterat att jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 262
Senast: SiZo
·
P
Kropp & Själ Jag har tydligen kristallsjukan, åkte ambulans in till sjukhuset igår där det konstaterades. Nu är jag nyfiken på era erfarenheter. Jag...
2
Svar
36
· Visningar
13 255
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Har försökt googla och om jag förstått rätt gäller det fria vårdvalet främst (enbart?) öppenvård? Man har rätt att inom sitt län söka...
Svar
3
· Visningar
569
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är hemma med vad som uppenbarligen är mitt första migrän anfall. Jag mår illa och har kräks en gång. Fick känningar för 3 dagar sen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 352
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Igår kväll hände något extremt mystiskt och en aning märkvärdigt. Jag pratade med sambon, började tappa ord och kunde inte komma ihåg...
2
Svar
20
· Visningar
1 999
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag vet att vi är flera här som kämpar med något eller allt av detta, och jag tänker att det är dags att vi samlas. :) Jag tänker mig en...
Svar
17
· Visningar
2 815
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag sökte på magnesium på apotea och då kom det förutom vitaminer även upp resultat med magmediciner som Rennie, Novalucol m.fl. Jag...
Svar
8
· Visningar
2 278
Kropp & Själ Ursäkta den felstavade rubriken, skriver på mob. Kanske moderator kan ändra? Blir mer och mer säker på att det är det jag har och...
Svar
15
· Visningar
1 060
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ De flesta här vet ju om min historia, depressioner och ångestproblem sen minst 17 år tillbaka. Har senaste åren ändå haft bra perioder...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 594
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag är inte någon lättäcklad person men; Just nu så cirkulerar en mycket otäck bildlänk på nätet. Många delar den och då jag i jobbet...
2
Svar
37
· Visningar
4 293
Senast: Jannice
·
Kropp & Själ Ofta börjar ju klimakteriet med tätare menstruationer. Under hur lång tid hade ni det innan den började glesa ut? Har någon testat...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
16 531
Senast: honung
·
R
Kropp & Själ Jag är helt hög på språkinlärning just nu och tänkte därför höra efter hur det ser ut här på Buke :). Vilka språk talar du? På vilken...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 980
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ När man läser runt på olika bloggar just nu så verkar de flesta hälsobloggar prata om "Superfoods", typ chia-frön, bär, nötter etc. Är...
Svar
5
· Visningar
2 082
Senast: Maleficent
·
Kropp & Själ Okej. Ja, jag överreagerar troligtvis, men snälla buke kan ni vara mitt stöd nu innan jag kurar ihop mig i fosterställning och dör...
2 3
Svar
59
· Visningar
42 293
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag vet att det är 7 dagar man kan vara hemma från jobbet utan att behöva sjukintyg, men vad menas egentligen med det? Jag var hemma...
2 3
Svar
54
· Visningar
24 958
Senast: Nenii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp