Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu börjar vårsolen titta fram och jag gissar att sommaren blir tidig i år :) Jag kom att tänka på det här med solskyddskrämer, de ska...
Svar
8
· Visningar
865
Kropp & Själ Jag inser att jag behöver en radikal kostomläggning, men framför allt behöver jag råd och tips. Jag är relativt intresserad av...
2
Svar
38
· Visningar
3 835
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Jag hade stora planer, jag skulle sticka utomlands ett år, skulle ta tjänstledigt och sticka till andra sidan jorden. Men det dyker bara...
2
Svar
31
· Visningar
3 432
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Nu blir det självutlämnande, pinsamt och rätt patetiskt. Och långt - ber om ursäkt för det. Jag avskyr att se mig på foto. Det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 531
Senast: martha
·
Kropp & Själ Gör ni som media säger idag, äter våfflor :meh:
2 3
Svar
40
· Visningar
2 341
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag och sambon vill besöka polarmuseumet i gränna någon gång i vår. planen är att göra en helgutflykt av det. Eftersom hunden är med får...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: ylvali2
·
Kropp & Själ Någon som har egen erfarenhet? Min mamma har nyligen fått den diagnosen och det ska ju vara ärftligt.... Hur vanligt är det att det...
Svar
4
· Visningar
703
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Lite störd fråga kanske men, ni som har ett självskadebeteende i form av att skära. Har ni någonsin upplevt efter ett uppehåll att när...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Ackela
·
Kropp & Själ Jag får allt ifrån 1-3 ggr per år en lite böld/kula på vänstersida under läppen. En gång ringde jag vårdcentralen då jag inte gärna vill...
Svar
8
· Visningar
1 926
Kropp & Själ Loggade in på Apoteket.se för att kolla mina recept och upptäckte att jag får betala ett pristillägg på min epilepsimedicin eftersom det...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 235
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig på mig själv. Tyckte det rann iväg lite onödigt mycket pengar på godis förra månaden. Det kändes som en...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 495
Senast: MM
·
Kropp & Själ medmänniskor. Är med i ett par grupper på fb, Giving people & Hope. Vad är ok att ge? Häromdagen skickade jag med en vän lite...
2
Svar
21
· Visningar
2 357
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag fick tidigare i vintras utskrivet Zyprexa mot ångest och sömnsvårigheter. Hämtade ut det men höll på att svimma av den läskiga...
Svar
15
· Visningar
16 426
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Började på p-pillerna prionelle för ett tag sen. Är inne på tredje kartan nu, men är osäker på om de passar mig. Började i första hand...
Svar
5
· Visningar
2 707
Senast: Ackela
·
Kropp & Själ Tänkte precis göra ett inlägg i förra tråden när jag insåg att den var full. Så hoppas att alla gamla anhängare hittar hit :D Jag...
16 17 18
Svar
352
· Visningar
31 211
Senast: numma
·
Kropp & Själ Jag hade tänkt prova på Paleokost i 2 veckor from imorgon. Är det någon som äter Paleo härinne eller funderar på att börja? Om någon...
Svar
17
· Visningar
1 986
Senast: Aleel
·
Kropp & Själ Jag åker direkt till stallet efter jobbet vid fem på vardagarna, och när jag kommer hem sent på kvällen mellan åtta och nio så behöver...
Svar
17
· Visningar
2 009
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ I onsdags förra veckan blev jag undersökt via laparaskopi för att se om det är endometrios jag har. Jag var lite nervös innan, men ändå...
Svar
1
· Visningar
905
Kropp & Själ Jag har precis börjat använda mig av sojadryck. På paketet står ju hållbarheten för oöppnat paket. Men hur länge håller sig ett öppnat...
Svar
7
· Visningar
16 360
Senast: Hoppelhase
·
Kropp & Själ Har någon testat att klättra (naturen/vägg)? Finns det någon som håller på med det? Jag har problem med både knän och fötter så var...
Svar
8
· Visningar
827
Senast: Camisado
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp