Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är ni andra bukare alltid motiverade? Har någon av er ibland känt, under en längre period, att det är svårt att finna "meningen" med...
Svar
11
· Visningar
1 324
Senast: zoller
·
Kropp & Själ Ja, jag får nog säga att det är så. Det kanske har blivit en identitet, en trygghet. Jag vill inte, men jag orkar inte med den eviga...
Svar
1
· Visningar
536
Senast: Mixoman
·
Kropp & Själ Idag skulle jag prova ut linser för första gången i mitt liv. Jag har ju varit glasögonorm sedan småbarnsben. Jag har inte så mycket...
Svar
10
· Visningar
2 537
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Mitt hår är typiskt skandinaviskt med fina hårstrån och är alltid supertorrt. Det blir pga det jämt tovigt och trassligt, topparna slits...
Svar
10
· Visningar
1 964
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Finner egentligen inga ord över hur jag känner just nu.. Vet inte heller riktigt vart jag ska börja berätta.. Men vi gör ett försök...
2
Svar
34
· Visningar
4 401
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Gissar att de små rackarna ökar ganska mycket i vikt när man blötlägger och kokar dem. Om jag ska ha 400 g kikärtor till ett recept, hur...
Svar
3
· Visningar
4 011
Kropp & Själ Min pojkvän råkade (!) kasta en fjärrkontroll på min inre fotknöl nyss. Det med en himla kraft, då han var arg (inte på mig)...
Svar
12
· Visningar
10 606
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Jag jobbar fyrskift och har svårt att få det att fungera med att sova. I och med att man byter skift varje vecka så kommer jag aldrig...
Svar
0
· Visningar
423
Senast: carre
·
Kropp & Själ Jag behandlas för en bakterieinfektion i buken på SÄS Borås sjukhus, åker ut o in hela tiden o har gjort det sen i oktober, men känner...
2
Svar
22
· Visningar
6 950
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag ska köpa löparskor tänkte jag och behöver hjälp, då det finns några som passar.:arghh: Känns som att det skulle vara lättare att...
Svar
11
· Visningar
946
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Hej jag har köpt extensions från roewa hair, det är äkta hår. Men tänkte på det när man färgar håret när man satt i det, ska man...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Någon som provat den? Jag skulle behöva en kickstart och tycker nog det verkar ok (även om 1 kg i veckan kanske är lite väl mycket...
Svar
9
· Visningar
1 131
Senast: terwa
·
Kropp & Själ vad vänder man sig och hur går man tillväga? Alltså opererad med tänkt sjukskrivning i 3 veckor är inne på 4 månaden. Något har gått...
Svar
3
· Visningar
1 365
Senast: rubytoo
·
Kropp & Själ Är på g att boka en resa till solen i maj. Är Mallorca ok i slutet av maj?
Svar
2
· Visningar
556
Senast: Mixoman
·
Kropp & Själ På senaste tiden har vi börjat intressera oss mer och mer för det här med ekologisk mat. Tyvärr säger hushållskassan nej till att byta...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 745
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Jag har nu kort hår, men funderar på att spara ut igen. Men det som bär emot är anledningen till att jag klippte av det. Kvaliten. Jag...
Svar
11
· Visningar
2 482
Kropp & Själ cerazette- de enda ppillrena du få äta om du har migrän? Är det så? Var och skulle förnya mitt recept på ppiller idag men fick inte...
2
Svar
39
· Visningar
11 416
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har fått rejäla problem med att jag fryser och har frossa, varvat med korta stunder av svettningar (vallningar), där jag egentligen...
2
Svar
31
· Visningar
17 802
Kropp & Själ Fick min tand utdragen igår, har velat göra det i några år så var skönt att få det gjort. Men! Jag hade verkligen inte trott att jag...
2
Svar
22
· Visningar
23 087
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Funderade på detta häromdagen då jag nyligen fick ett ganska saftigt recept på penicillin utskrivet (hög styrka, stor förpackning) som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 933
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp