Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har med lite klipp o klister i paint ritat en enkel design till en skylt som ska bli en present. Jag har hittat ett företag som kan...
2
Svar
22
· Visningar
1 271
Senast: Hermelin
·
Hemmet Min tonåring önskar sig en fritös. Vi bor litet, så den måste vara liten, och helst behöva så lite olja som möjligt. Har ni några...
2
Svar
20
· Visningar
6 373
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Hej! finns det något mysigt spa med övernattning någonstans mellan Kalmar,Växjö,Kristianstad karlskrona,Öland typ? Gärna...
Svar
7
· Visningar
365
Senast: Otherside
·
Tjatter Tråden om stamning fick mig att tänka till. Rådet var att låta den stammande prata till punkt och inte fylla i ord. Jag känner ingen...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 008
Senast: Vira
·
IT & mobiler Jag har en gammal dator och tar emot min e-post i outlook. Nyss la jag till mitt live-konto där med tanken att programmet skulle hämta...
Svar
8
· Visningar
616
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har så svårt att kosta på mig själv... och tänker att här finns säkert bra råd att hämta ❤. Jag har alltid varit snål mot mig...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 481
Senast: Asko
·
Hemmet Vad har ni? Vilket är mest effektivast? Att den brinner länge mellan gångerna och går ner i temperatur, eller att den tänder oftare utan...
Svar
13
· Visningar
2 856
Senast: Anders
·
Skola & Jobb Jag sitter med mitt examensarbete och har gjort T-test. Jag har fått resultatet att det är en signifikant skillnad. Kan jag beskriva...
Svar
4
· Visningar
678
Senast: Unafraid
·
Relationer Jag hade lagt killar på hyllan efter jag träffade en psykopat/narcissist som jag bröt med i somras. Har jobbat väldigt mycket och grävt...
Svar
12
· Visningar
5 150
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Hur byter man resturang i Pinchos appen? Det är helt omöjligt...!
2
Svar
32
· Visningar
2 411
Senast: Barbabelle
·
Trädgård & Växter Vi har en växt på våran lilla tomt som växer som tusan på somrarna och har trängt upp skott genom golvet på både vår altan och grannens...
Svar
4
· Visningar
1 773
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Hur lär man sig egentligen att hantera stress och ångest? Våren har inte varit super för mig. Flera saker som varit psykiskt...
2
Svar
31
· Visningar
2 457
Senast: Fruentimber
·
Samhälle De senaste åren har order "influencer" dykt upp lite här och var. Jag vet vad ordet influence betyder, men influencer? Vad gör såna? För...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 024
IT & mobiler Mina föräldrar har bett mig om råd inför ett nytt laptopköp. Jag tänkte rekommendera dem att köpa begagnat men ändå från ett företag...
Svar
16
· Visningar
800
Senast: Anders
·
Hemmet Jag ska flytta till en ny lägenhet. Den är nyligen renoverad och har tidigare haft badkar (hela badrummet är dimensionerat för att få in...
Svar
13
· Visningar
3 429
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Jag är histaminintolerant vilket i princip innebär att alla goda middagar slutar med sömnlösa nätter med magont och att dagen efteråt...
Svar
10
· Visningar
1 470
Senast: svea
·
Hemmet Vi ska renovera tvättstugan och undrar efter bukes bästa tvättstugetips. Vad är ni nöjda och missnöjda med i er tvättstugor osv? Det är...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 361
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Förra veckan på tisdag drog jag ut två visdomständer på höger sida. En som kom lätt på 30s och en som de fick hålla på och borra sönder...
2
Svar
21
· Visningar
6 315
Senast: voltis
·
IT & mobiler Låter som en konstig fråga men för mycket bas/diskant och skarpa ljud känns i kroppen och huvudet vilket jag inte vill. Har hittills...
Svar
2
· Visningar
384
Senast: Saigon
·
Samhälle Vad är det som händer, har folk glömt hur man kör bil under corona? Varje dag är det trafikolyckor känns det som. Ingen nollvision 2020...
2
Svar
20
· Visningar
1 680
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp