Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon Jag måste helt tvärtemot min ursprungsplan och i eg ett ganska dåligt läge ekonomiskt byta bil. Det funkar helt enkelt inte med diesel...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 798
Hemmet Underlig titel, men jag har en kinesisk målning på en traditionell rulle. Men den är gammal och materialet har blivit buckligt. Idéer...
Svar
3
· Visningar
365
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Hej! Jag ramlade av en slump över en annons om schampotvål i somras. Det ens gav det andra, så jag testade schampotvål, insåg att man...
2
Svar
29
· Visningar
2 297
Senast: sthu
·
Kropp & Själ ... när ni bara vill prata med någon men kanske inte nödvändigtvis behöver det egentligen. Det vill säga livet är okej och går vidare...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 399
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Hejsan! Jag är en 15-årig tjej som går i nian och det innebär att gymnasievalet snart nalkas. Jag tycker mycket om skolan och jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 095
Senast: macbeth
·
Kropp & Själ Är det någon här som kör på kapselgarderob eller liknande? Alltså att ha en begränsad mängd plagg i garderoben, som man verkligen...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
7 052
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Jag vet att jag har frågat förr och fått tips. Sen testat några och sen glömt. Det som fungerar bäst är ett vanligt från L'oreal...
2
Svar
38
· Visningar
3 498
Senast: Ramona
·
Samhälle Borde vara prio i Sverige. Uppenbarligen fungerar inte nolltoleransen. Hur många liv till ska behöva spillas?
12 13 14
Svar
271
· Visningar
11 276
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har lite kortare än axellångt hår (page?) och mitt enda önskemål är att mina toppar ska vara svagt böjda inåt eller åtminstone raka...
Svar
12
· Visningar
1 867
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Det här är lite specifikt, men jag känner att det inte skadar att fråga här på Bukes ändå... Sonen är inne på sitt andra år för att...
2
Svar
33
· Visningar
3 273
Senast: monster1
·
IT & mobiler Jag går i valet och kvalet kring en ny telefon. Min nuvarande är avbetald och klar, den fungerar fint men jag skulle vilja ha en bra...
Svar
6
· Visningar
439
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Suck ger snart upp letar ny lägenhet, bostadsrätt, och de tre kommande visningarna vi hade inbokade har blivit inställda för att...
Svar
3
· Visningar
534
Hemmet Tänkte köpa ett sundvik klädskåp till dottern men insåg att man kan ju inte sätta i någon inredning? En pinne och en låda räcker inte...
Svar
14
· Visningar
3 239
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Jag tror mig vara ganska säker på att en får i sig betydligt mkt mer socker om en ersätter den dagliga rek. dosen frukt och grönt med...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 589
Senast: Sezziyanen
·
Skola & Jobb Jag sitter och funderar över fenomenet referenser, är det vanligt att en chef ger goda referenser till någon hen egentligen inte gillar...
2
Svar
25
· Visningar
2 072
Senast: Emine
·
Hemmet Fick ett begagnat badkar, men får inte dit frontplåten... Känns som att nån del saknas? Eller så är det bara inte rätt front :D Bifogar...
Svar
4
· Visningar
570
Senast: pepp
·
IT & mobiler Jag söker ett enkel, gratis ställe man kan göra en Quiz att dela med t ex. fbvänner. Har ni något tips?
Svar
6
· Visningar
355
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Eftersom jag är hemskt trött i huvudet idag, och dessutom blev lite inspirerad av tråden om kapselgarderob så tänkte jag att jag kunde...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 642
Senast: lil-sis
·
Kläder & Bli fin På skor/kängor alltså, till människor. Tanken är ju toppen, jag hade ofta önskat mig det men sätter sig inte grus/annat där brodden ska...
2
Svar
22
· Visningar
1 793
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Går ofta runt och är lite småförkyld, har inte vållat mig några bekymmer egentligen tidigare, men nu under pandemin blir det jobbigt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 643
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp