Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Hitta en stor samling med frimärken som jag ärvt av en släkting men glömt bort. Ingen aning om det finns ngt värde i samlingen. Var kan...
Svar
3
· Visningar
509
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Behöver er hjälp att räkna ut tjänstgöringsgrad och lön. Jag har blivit erbjuden ett jobb. Jag arbetar i nuläget 75%, heltid på jobbet...
Svar
11
· Visningar
1 654
Senast: Ainon
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en bil för ett tag sedan och hann ha den i 2 veckor innan jag märkte ett fel. Jag kontaktade bilfirman, de tog in bilen och...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Hippocampus
·
Kropp & Själ Blev inspirerad av sport-BH tråden... Jag själv har storlek 75 F/G och har jättesvårt att hitta bekväma och stadiga vardags-bh´n. Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 294
Senast: Badger
·
Samhälle Är det någon här som är orolig för att förlora sitt jobb, permitteras, varslas och avskedas pga arbetsbrist? Själv ska jag ut igen på...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
20 158
Senast: Liten
·
Hemmet Kanske passar bättre på bygga hus, men testar Bukeoraklet :) Jag håller på att renovera en gabon-dörr i vår lägenhet. Den är slipad och...
Svar
0
· Visningar
1 389
Senast: Vassi
·
Hemmet Vi har börjat spåna kring att inreda ett loft som lägenhet. Loftet är ca 4*8m men ungefär 4 kvadrat går bort till trappan upp och...
2
Svar
21
· Visningar
1 558
Samhälle förra veckan beställde jag 5 paket. 3 har blivit canselrade och en tog jag till baka. undrar om jag får den sista. någon annan som hat...
Svar
18
· Visningar
1 162
Kropp & Själ Har sen några veckor tillbaka dragits med magont, till och från. Känner bara lite ibland, men vissa dagar så ont att jag få dra upp...
Svar
17
· Visningar
1 066
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag jobbar på timmar och slutade 15.00 idag efter att chefen spontant hade lagt till två nya jobb vid lunchtid. Drabbades av magsjuka...
2
Svar
33
· Visningar
3 374
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Hur jag än googlar så kan jag inte hitta något som liknar det jag har... Så nu är det er tur att hjälpa mig! I morse när jag vaknade så...
Svar
10
· Visningar
1 918
Senast: Miks
·
Samhälle Börja med att höja lärarnas lön med minst 10-15 tusen. Helt sanslöst hur låga löner man får efter 5 års universitetsutbildning.
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 846
Senast: Mangust
·
Mat Jag ska köpa omega 3 till mig och tonåring. Nu kommer jag inte ihåg märke på de jag testat, men de har varit stora, eller så ska man ta...
Svar
2
· Visningar
461
Senast: Monkie
·
Hemmet Taket läckte på stallet/förrådsbyggnaden i höstas. Det läckte in i ett av förrådssrummen. Jag tog precis in en liten bokhylla därifrån...
Svar
3
· Visningar
463
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Ser ofta på bilder på lägenheter och hus och undrar varför är det så vanligt att handtag på fönster och balkongdörrar är vridna i öppet...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: abc
·
Tjatter Kanske är svårt att få till. Men visst vore det kul!
Svar
12
· Visningar
888
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Nominerar de i särklass fulaste: Våffelhår och trådsmala ögonbryn.
2
Svar
28
· Visningar
2 781
Mat Kaffe. Det som för en del är livets dryck. Hur vill ni ha erat kaffe för att ni ska tycka att det är som godast? Och vart ska detta goda...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 030
Senast: sjoberga
·
Tjatter Istället för att fråga i den vanliga tråden så öppnar jag en tråd istället. Vad gör ni den sista april? Ändrade planer?? Något kul?
2 3
Svar
47
· Visningar
3 068
Senast: Jenka
·
Skola & Jobb Jag håller just nu på att läsa in naturkunskap 1a1. Nu har jag kommit till uppgiften som går ut på att göra en hemlaboration eller en...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp