Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon här som gått till eller är livscoach? Eller några tankar om ämnet? Jag är så sugen på att utbilda mig till det men vill...
Svar
19
· Visningar
1 627
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Den finns inte enligt svenska Wikipedia. Tankarna snurrar, jag fick min boendestödjare eld o lågor för min idé. Hon har en masters i...
Svar
13
· Visningar
1 313
Senast: Liran
·
Kläder & Bli fin Många gånger har jag funderat på det här med berlock-armband; att köpa en länk och sen vid speciella tillfällen bygga på med en ny...
2
Svar
34
· Visningar
2 354
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid (ca 3 veckor) mått riktigt illa om nätterna. I första veckan kunde jag få attacker lite titt som tätt under...
Svar
6
· Visningar
39 558
Kultur Jag inser att det här kan vara ett ganska laddat ämne och lite av en kontroversiell åsikt från min sida, framförallt med tanke på...
2
Svar
35
· Visningar
2 739
Kropp & Själ Läste i flera trådar om folk som har boendestöd vad är det? När får man det?
Svar
15
· Visningar
988
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Någon som testat de där ekologiska bindorna? Är de lika bra som "vanliga"? Vanliga bindor innehåller ju egentligen enbart plaster...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 310
Senast: Pilot
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av kvalitet på dessa? Tänker då på standardstorleken där man får 10 st för 169 kr. Generellt när det...
Svar
12
· Visningar
1 545
Senast: Nizhoni
·
Kropp & Själ Jag har i många år mått dåligt över att jag sitter så mycket vid datorn. Vet inte varför egentligen, så mycket annat "man borde göra"...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 565
Senast: Lillefrun
·
Samhälle Idag när jag var ute med min hund i skogen snubblade hon över en rostig gammal taggtråd som låg böjd på marken mellan två gamla pålar...
Svar
12
· Visningar
2 062
Senast: Bapelsin
·
IT & mobiler Har märkt att hemsidor som tidigare varit normala nu står det inte säker och de verkar sakna https före www? Sidor jag tidigare handlat...
Svar
4
· Visningar
680
Senast: turvallisuus
·
Hemmet Pga en vattenläcka ska vi med tiden renovera i hallen, tapeten har blivit ful och gipsskivorna kommer nog behöva bytas de också. Jag är...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Mina högt älskade gummistövlar av hög kvalité börjar tyvärr ge upp efter många års trogen tjänst. Nu behöver jag se mig om efter ett...
2
Svar
37
· Visningar
2 809
Senast: Zoya
·
IT & mobiler Så- vilka har hunnit skaffa! Vilka tänker men har inte hunnit än? Tog hem igår men fanns inget att spela med förrän idag då allt kom...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
14 008
Senast: Twihard
·
Fritid Sitter och tittar på friidrott och fick en fundering. Det anlitas ju ofta harar i löpgrenarna för farthållning, och de kliver av efter...
Svar
11
· Visningar
3 668
Mat Både min matberedare och stavmixer har gått sönder. Jag letar runt lite på nätet, och det verkar som om det finns kombinationer av...
Svar
14
· Visningar
1 210
Senast: VLMF
·
Hemmet En bekant tittar på ett hus. Det ligger inte på nån sajt eller mäklare utan ägaren har satt skylt vid vägen bara. Det är lite oklart...
2
Svar
35
· Visningar
2 846
Senast: Sagohöst
·
P
Relationer Är det någon här eller som har i sin närhet, någon som fått kontakt med sin ungdomskärlek igen i ex.vis 40-60-årsåldern och inlett en...
Svar
12
· Visningar
3 194
Senast: LiZH
·
IT & mobiler Någon som har erfarenhet av Chromebook och vilken mediaspelare som fungerar bäst? Försökte med mediaspelaren som är inbyggd som ett...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: MJLee
·
Samhälle Min mor ramlade av hästen illa i November. Hon slog sig på rumpan/höften. Vi åkte in efter några dagar då det inte blev bättre. Röntgen...
2
Svar
30
· Visningar
4 397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp