Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Får man det, eller ska man söka tillstånd någonstans? Vi bor i praktiken vid vägs ände, men i teorin (dvs på kartan) ser det ut som om...
2
Svar
34
· Visningar
5 352
Senast: mamman
·
IT & mobiler Har en Samsung Galaxy S5 som tvärdog i natt. Har varit jättenöjd med den och köper gärna Samsung igen. Men vilken modell ska jag välja...
Svar
18
· Visningar
1 121
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har haft det rätt tufft på senaste tiden. Nyligen föreslog min partner att jag kanske skulle ta lite time off från allt som är...
Svar
19
· Visningar
2 190
Senast: Petruska
·
Samhälle Jag har en kollega som envisas med att det är gratis att parkera på Kungsholmen i Stockholm natt och helg. Jag vet att det varit fritt...
Svar
5
· Visningar
6 636
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Den totalvägrar att ladda. Har försökt med alla möjliga tricks men den laddar inte. Jag är ju naken utan telefonen! Chefen ringer bara...
Svar
12
· Visningar
655
Senast: vallhund
·
Fritid Min min tillhör kategorin av människor som Ä L S K A R bilsemester. Jag flyger gärna 3-5h söderut och landar i en solstol en vecka eller...
Svar
10
· Visningar
881
Senast: Eloise
·
Fordon Vi är sugna på husvagn men är totalt förvirrade och okunniga om vad som är ett måste i husvagn :o Vi kommer som längst bo i husvagnen...
Svar
1
· Visningar
541
Hemmet Klimatkompenserar ni för det liv ni lever? https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1304537?programid=412
Svar
2
· Visningar
442
Senast: vallhund
·
Fritid Vi ska ut och köra en sväng med siktet mot Italien. Har ni tips på sevärdigheter på vägen ner och kring norra Italien? Typ max ner till...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 079
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Vart framkallar ni era mobilbilder? Jag har ännu en gång samlat på mig alldeles för många och försöker föra över dem till datorn för att...
Svar
17
· Visningar
1 019
Senast: Killaloe
·
Juridik & Ekonomi Om en vecka gifter sig min dotter i Oslo :love: och vi kommer i veckan att åka över. Funderar nu lite över hur vägtullar fungerar i...
Svar
4
· Visningar
1 162
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Hej! Någon här sommar tyngdtäcke? Har tänkt svänga om en butik i morgon och köpa ett då dom har kampanj men jag velar mellan att köpa 5...
Svar
12
· Visningar
2 968
Fritid Någon som provat någon gång eller kanske brukar göra det ofta? Är det värt det? Här där jag bor kostar det 1000:- för 10-30 min. Kunde...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: snorp
·
IT & mobiler Jag är inne i en liten nostalgisk period och har börjat leta på steam efter gamla hästspel, sådana som kom ut från 95-05 ungefär. Var...
Svar
18
· Visningar
4 733
Skola & Jobb Får man det? Jag har en tidsbegränsad anställning på företaget jag jobbar nu, och söker nytt jobb. Jag har blivit kallad till intervju...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: nickan1
·
Kultur Jag har lagt märke till något på senare tid, något som stör mig lite då jag egentligen kan. Ibland när jag läser det jag skrivit ser...
Svar
10
· Visningar
2 893
Skola & Jobb Tänkte vi kunde ha en tråd om kunskap och berätta om vi lärt oss något nytt och spännande! På så sätt så kan man lära sig något nytt...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 112
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag kan väl inte vara ensam om att följa denna briljanta filmatisering av romanen?
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 981
Senast: Ja88
·
Fordon Fula fläckar på sätet i min bil. Har provat Turtle wax textilrengöring typ 3 gånger. Ingen skillnad.. Ingen aning om vad fläckarna...
Svar
10
· Visningar
2 992
Senast: myzzan
·
Kultur Hej! Tänkte att här skulle vi som tycker om att spela gitarr eller vill lära sig spela gitarr kan samlas och nätverka alternativt komma...
Svar
18
· Visningar
990
Senast: Monkie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp