Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu är jag lite rädd. Gjorde ett stresstest på sambons mobil, en träningsapp. Fick hög stress på 97%. Gjorde ett annat test och fick...
2
Svar
32
· Visningar
3 504
Senast: et_flickan
·
Trädgård & Växter Jag har googlat mig tokig men jag hittar inte fjärilen jag letar efter. Så jag undrar om Bukeoraklet kan hjälpa mig? Ofta när jag är...
Svar
9
· Visningar
964
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa...
2
Svar
22
· Visningar
3 135
Senast: Qelina
·
Fritid Det finns väl några fjällvandrare här? Har tänkt att göra min första vandring lite längre fram här och efter lite rekande verkar det...
2
Svar
30
· Visningar
2 117
Senast: kamomillo
·
Skola & Jobb Som komplement till "vi som pluggar"-tråden så är jag nyfiken på er som är klara med era studier. Så ni som känner för att dela med er...
2
Svar
27
· Visningar
3 331
Senast: Badger
·
Tjatter Hej hopp! Nu när sommaren ändå ska förväntas vara här, vad sägs om att dra ihop en buketräff i Slottsskogen i Göteborg? Tänker något i...
2
Svar
28
· Visningar
2 032
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har en sk daith-piercing? Tycker ni det fungerar? Har problem med huvudvärk i perioder och funderar på att...
Svar
13
· Visningar
3 286
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Någon som vet? Den här vingar och har möjligen bitit mig och sugit blod. Eller så hade den mycket eget blod
Svar
10
· Visningar
1 097
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Såg en så snygg klänning idag 😍 och behöver bukes samlade hjälp att hitta om, och isf var, den går att köpa! Satt på en människa och...
Svar
17
· Visningar
2 593
Senast: Kamomilla
·
Samhälle Det har bl a skrivits om det i lokalpressen ( som jag inte kommer åt). I stora drag var det ett som planerat in ett speciellt frieri vid...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
12 766
Senast: Ciccio
·
Fritid Vi skall på en liten semester till Skåne, och kommer att hålla till omkring Smyge Hamn. Vi har två barn med oss, en på 5 och en på 11...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: warg
·
Samhälle Börjar med att jag har en ätstörning i bagaget (bulimi). Allt ska vara så (jäkla) nyttigt! Inget fika med socker, inga bullar...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 419
Senast: Thrillie
·
Trädgård & Växter Vad är det här och hur bekämpar jag dom? Sköldlöss?
Svar
11
· Visningar
1 296
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vad använder ni? Jag är ute mycket och bränner mig lätt, framför allt i hårbotten och trots mycket letande (och testande av diverse...
Svar
18
· Visningar
2 005
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Det här tar emot att erkänna och jag känner mig misslyckad som slarvar med maten. I grund och botten har jag inga ätstörningar är bara...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
12 886
Hemmet Ja, någon som har tips..? Har väl ett tiotal, och funderar på nytt användningsområde. Tänker inte plantera nåt i dom, är ingen...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: Milene
·
Kropp & Själ Har fler mornar vaknat nu med en tumme som liksom inte glider över i leden, utan istället knäpper den över. Ungefär som skåpdörrar när...
Svar
4
· Visningar
909
  • Omröstning
Tjatter P.g.a livsavgörande viktig diskussion i hemmet måste jag ställa frågan här. Seså, rösta på nu bara! Och rösta rätt för bövelen! :devil:
5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 228
Senast: Raderad medlem 94602
·
Tjatter 1 Vad skulle den heta 2 Vem skulle användare vara. 3 speciella features? Min skulle heta 1 Hinder 2 För oss som inte är så socialt...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: ptr
·
  • Omröstning
Samhälle Sverige är en av slutkandidaterna i kampen om att få vinter-OS. Dock är det en lång väg och politikerna har inte sagt ja än. Jag ställer...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 071
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dagens naturupplevelse
  • Kyltäcke/ kylfilt

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp