Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Inspiererad av @Ceta bokbingo så tänkte jag starta ett hälsobingo. Sommaren är ju en underbar tid och som gjord för utomhusaktiviteter...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: majola
·
P
Trädgård & Växter Vi har grävt upp vår pool, för att ha som sommarbostad till sköldpaddorna. Upp har det växt en växt som vi inte vet vad det ä och har...
Svar
12
· Visningar
1 405
Senast: Exit
·
Hemmet Kanske en korkad fråga, men vad betyder + och - ?? Vad innebär symbolerna vid uppdragningen? 🤔🤔🤔
Svar
7
· Visningar
843
Mat Vad kostar de svenska jordgubbarna i era butiker nu till midsommar? På min Ica i går tog de 140 kr/kg, alltså 70 kr kartongen 🙈 (Jag...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 687
Senast: bollen__
·
R
IT & mobiler Jag har inte instagram men har länge funderat på att skaffa det. Vad använder ni det till? Är det värt att ha det? Ska man ha sitt eget...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 503
Senast: Raderad medlem 94602
·
Juridik & Ekonomi Hur kan man enklast göra inkomster på ett bankkonto otillgängliga för en själv en kortare period (ex. tills nästa lön)? Det saknas...
Svar
9
· Visningar
1 636
Senast: Dimmoln
·
R
Mat Vi har mattrådar och vintråd men ingen drinktråd :confused: Så ös på med drinkar och bål. Kalla som varma. Här avrundades kvällen med...
2
Svar
23
· Visningar
2 889
Senast: Raderad medlem 94602
·
Fritid En bekant ska sälja sin kajak och frågade om jag var intresserad. Jag vet egentligen inget om den mer än att det är en enmanskajak med...
Svar
1
· Visningar
849
Samhälle Jag ska skicka ett paket till en kompis i USA, och tänkte peta ner lite kul "typiskt svenska" grejer när jag ändå betalar porto...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 684
Senast: Migo
·
R
Kropp & Själ Nästan alltid när jag är ledig och åker bort någonstans så golvas jag av en fruktansvärd trötthet, nu senast midsommarhelgen som jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 593
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Någon här som tar det? Jag började för några dagar sedan och första dagen var helt ok men både idag och igår var hemska. Vad fick ni...
2
Svar
25
· Visningar
6 669
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Nu är jag lite rädd. Gjorde ett stresstest på sambons mobil, en träningsapp. Fick hög stress på 97%. Gjorde ett annat test och fick...
2
Svar
32
· Visningar
3 504
Senast: et_flickan
·
Trädgård & Växter Jag har googlat mig tokig men jag hittar inte fjärilen jag letar efter. Så jag undrar om Bukeoraklet kan hjälpa mig? Ofta när jag är...
Svar
9
· Visningar
964
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa...
2
Svar
22
· Visningar
3 132
Senast: Qelina
·
Fritid Det finns väl några fjällvandrare här? Har tänkt att göra min första vandring lite längre fram här och efter lite rekande verkar det...
2
Svar
30
· Visningar
2 117
Senast: kamomillo
·
Skola & Jobb Som komplement till "vi som pluggar"-tråden så är jag nyfiken på er som är klara med era studier. Så ni som känner för att dela med er...
2
Svar
27
· Visningar
3 331
Senast: Badger
·
Tjatter Hej hopp! Nu när sommaren ändå ska förväntas vara här, vad sägs om att dra ihop en buketräff i Slottsskogen i Göteborg? Tänker något i...
2
Svar
28
· Visningar
2 031
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har en sk daith-piercing? Tycker ni det fungerar? Har problem med huvudvärk i perioder och funderar på att...
Svar
13
· Visningar
3 285
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Någon som vet? Den här vingar och har möjligen bitit mig och sugit blod. Eller så hade den mycket eget blod
Svar
10
· Visningar
1 096
Senast: Takire
·
Kläder & Bli fin Såg en så snygg klänning idag 😍 och behöver bukes samlade hjälp att hitta om, och isf var, den går att köpa! Satt på en människa och...
Svar
17
· Visningar
2 593
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Skäller på andra hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp