Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag vill göra små hemlighetsfulla figurer som ska bo i min trädgård, typ små alver, väsen eller vad man ska kalla dem. Jag tänkte göra...
Svar
3
· Visningar
1 131
Kropp & Själ Jag skulle behöva lära mig att slappna av, släppa stress osv. Meditation? Andning? Har ni något tips på vad man kan använda sig av på...
Svar
3
· Visningar
479
Senast: lilstar
·
Hemmet För några dagar sedan pajade lampan i kylskåpet. Jag köpte en ny och satte dit. Nu har den nya lampan också gått sönder. Vad är det...
Svar
1
· Visningar
309
Senast: Magiana
·
Fritid Skulle vara roligt för mig som spelar wow att få prata med andra woware. Själv spelar jag på servern Azjol nerub med min lvl 80...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
16 518
Senast: Ces
·
Äldre Hej! Jag och min sambo ska åka en weekendresa till Färöarna i mitten på augusti. Vi kommer bo i Torshavn. Någon som har varit där och...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: mazurka
·
Hemmet Jag försökte söka mig fram till en liknande tråd men det gick så där. Sambon och jag ska köpa ny säng, men jag tycker att det är...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 159
Senast: machafuko
·
Fritid Någon som gjort vattenanalys? Vad var ert järnvärde? Jag fick tillbaks från eurofins att järnhalten är 23 mg/liter, vilket låter...
Svar
11
· Visningar
621
Senast: Tora
·
Relationer Ja här går det undan för mig: först skrev jag en tråd om hur jag skulle överleva en distansrelation, sedan hur man kommer över ett ex...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 064
Senast: _FiA_
·
Fritid Ska ha till utedasset vid stugan. En som man sätter på väggen/i taket och kan sätta på genom att antingen trycka på en knapp eller med...
Svar
10
· Visningar
619
Kropp & Själ Bör jag (läs: kan det vara något så allvarligt att jag måste) vända mig till en gynekolog med följande fråga? Min mens brukar vara...
Svar
10
· Visningar
3 302
Senast: Pls
·
Äldre 24 år gammal har jag blivit bjuden på mitt livs första bröllop, och det är pojkvännens syster som ska gifta sig. Spektaklet kommer att...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
21 585
Senast: Mineur
·
Äldre Hej! Vet någon om det finns hängslen att bara klämma på byxor utan att sy fast knappar? Jag köpte en par ridleggins där det inte finns...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: zarmino
·
Hemmet Sonen gillar allt det där klassiska pojkiga. Lego, dinosaurier och bilar. Nu behöver hans rum byta ut labanlampan och labanmattan. Vi...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: FadeAway
·
Skola & Jobb Jahapp. Då var man hos läkaren idag och fick höra att jag behöver söka nytt jobb p.g.a att jag inte kommer klara av belastningen som min...
2
Svar
36
· Visningar
2 686
Senast: purity_666
·
F
Äldre Har googlat som en tok men hittar inga direkta svar. Jag + 9 till åker till New York på fredag, pappa har fyllt i ESTA för övriga...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 780
Senast: Fruentimber
·
Äldre En rastplats i Gästrikland fick bli årets nummer 1. En tallrik full faktiskt.
2
Svar
34
· Visningar
2 051
Svar
2 013
· Visningar
43 495
Senast: kryddelydd
·
Äldre Mina syskon och jag håller på att klura hur vi ska uppvakta henne på 70-årsdagen som är på fredag. Mamma vill inte ha saker och hon vill...
Svar
9
· Visningar
575
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ En äldre släkting har precis fått demensdiagnos. Jag har googlat hjälpmedel och fått fram att det finns gps-sändare att stoppa i fickan...
Svar
6
· Visningar
598
Senast: trazel
·
Hemmet Jag har letat efter takläggare i flera månader nu men inte hittat någon så jag börjar känna mig lite desperat. Jag trodde verkligen inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 187
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp