Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har en manlig vän, eller hade är det ju nu då, vi dejtade för några år sedan..Men la ner och har sedan fortsatt vara vänner. Ingen...
2
Svar
35
· Visningar
4 105
Senast: Niyama
·
Trädgård & Växter Jag har ingen trädgård att odla i, men kommer för första gången spendera min sommar i en lägenhet som har en stor balkong i västerläge...
Svar
10
· Visningar
6 312
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Ärade allvetande Bukefalos, Google has not been too friendly. Kort sagt har jag tröttnat på plastpåsar. Hoppas detta inte kolliderar...
Svar
18
· Visningar
5 078
Senast: Minett
·
Tjatter Nu när antagningsbeskeden har skickats ut, blir jag nyfiken på om någon kommit in på Livets hårda skola? Var ligger denna skola och hur...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 951
Senast: sjoberga
·
Äldre Göteborgskalaset överväger att införa kvinnozoner där inga män får vistas, för att freda kvinnor från sexuella övergrepp...
22 23 24
Svar
468
· Visningar
18 962
Äldre Med lite kort varsel ska jag och maken eventuellt iväg till Göteborg och sova två nätter på hotell nu på söndag till och med tisdag...
2
Svar
35
· Visningar
2 037
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Hushållsarbetet! Jag känner att jag bara vill dela med mig av mina tankar, jag är garanterat inte ensam om dem. Sambon och jag har...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 279
Äldre En bekant till mig har problem med sina hyresvärdar. De har varit utan vatten i huset i 4 dygn nu, utan respons från hyresvärdarna...
2
Svar
27
· Visningar
3 140
Äldre Jag måste väll erkänna att jag är något beroende av TBS-produkter.. Med detta följer att jag har massor av plastburkar stående hemma...
Svar
1
· Visningar
574
Senast: ptr
·
Tjatter Mindes en diskussion jag hade för några år sedan med en kille på skype på temat personlighetstyper. Alltså de 16 personlighetstyper som...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 970
Senast: Pls
·
Fritid Hej! Jag har laddat ned My horse och har fått lite problem... Jag har ett uppdrag, som i princip handlar om att man ska mata sin lilla...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: SweRider
·
Kropp & Själ Vi glömmer ibland könsmaktsoordingen, när vi betraktar hur saker är arrangerade i könsmaktsordningen. golit konstaterade just att hans...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 807
Senast: aiquen
·
Äldre Nån som varit dit? Vi åker den 11 augusti och karln ska mest kitesurfa, så jag tänkte höra om nån här har några bra insidertips :)...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Skulle 30.000/månaden öka status på städjobb? Skulle fler kunna tänka sig att betrakta städ som ett helt OK arbete att ha hela livet med...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 800
Senast: Mabuse
·
R
Kropp & Själ Jag och min man ska åka till Valencia en sväng i veckan. Är det någon som har tips att komma med? Gärna extra bra restauranger men allt...
Svar
4
· Visningar
401
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ I ett anfall av optimism så gjorde jag misstaget att köpa ett årskort till ett gym. Jag är så enormt otränad så jag måste göra något...
Svar
12
· Visningar
1 052
Senast: alazzi
·
Äldre heh! Ska åka upp till stockholm men vi funderar på att ta någon övernattning på vägen. Vi har däremot ingen aning om om det finns nåt...
Svar
6
· Visningar
482
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Letar efter en bra deckare att se i sommar. Serie eller film spelar mindre roll. Verkar vara svårt att hitta någon bra jag inte redan...
Svar
1
· Visningar
283
Senast: Spyro192
·
Äldre Det är såhär att jag betalade tillbaka en summa pengar till min A-kassa förra året. Drog av den på min deklaration i år och nu i dagarna...
Svar
3
· Visningar
636
Senast: Kamomilla
·
Skola & Jobb Jag har sökt masterprogrammet i miljövetenskap vid Stockholms universitet, och blev en smula förvånad när jag står som reserv nummer 1...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Idas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp