Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har en dammsugarrobot som jag älskar djupt och innerligt, nu funderar jag allvarligt på aty slagga en skurrobot också, någon som har...
Svar
1
· Visningar
1 066
Senast: tgd
·
Äldre Jag har igår fått Windows 10 installerat i min dator. Jag har lyckats lägga in alla mina favoriter. Men när ag är ute och surfar hittar...
Svar
7
· Visningar
630
Senast: ameo
·
Tjatter Lite lagom överrumplad blev jag när de ringde från SVT i morse när jag satt och nosade på den första koppen kaffe. Sambon har tydligen...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 886
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jahapp, nu verkar det som AG verkligen kommer att KK efter ungefär en miljon hot om det. Jag håller naturligtvis på att febrilt hitta...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag behöver verkligen rådgivning. Jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka, så förvirrad och snurrig. Pappa dog i mitten på januari...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 135
Senast: vallhund
·
Äldre För att inte gå in på detaljer och allmänt små prat och göra även den trådstart extremt lång så ställer jag rätt och slätt frågan: -...
Svar
6
· Visningar
1 771
Senast: Blueberry
·
Äldre Eftersom jag är en väldigt nyfiken människa så undrar jag om någon vet varför vår gröna soptunna helt plötsligt fått blå tejp på sig? Vi...
Svar
2
· Visningar
2 114
Senast: Bexzor
·
Äldre Hejsan! Jag ska på bröllop i sommar (i Juli) och sitter nu och funderar på klänning... Bröllopet har ingen specifik klädkod men känner...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Sleepan
·
Äldre Jag åker till Lausanne på onsdag med en arbetskollega för jobbet, jobbgrejjen är bara på dagarna torsdag och fredag så på kvällarna vill...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Aliche
·
Skola & Jobb Jaag har ett fast jobb men jag trivs inte, om jag söker jobb som är som timvikarie eller en anställning som är tidsbegränsad och får...
Svar
5
· Visningar
653
Kropp & Själ Jag ska på min kusins konfirmation om några veckor, men har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig! Vill ju inte vara varken över-...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: millen
·
  • Låst
Tjatter Helt plötsligt är vad gör du tråden borta? Varför då? Har jag kommit åt nån inställning?
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Sonic76
·
Hemmet Vår dammsugare gick idag sönder och då föddes idén om robotdammsugare! För/nackdelar? Är robotdammsugare ens ett alternativ för en...
Svar
6
· Visningar
3 852
Äldre Finns det ingen möjlighet att stoppa dom redan vid gränsen? Dom kommer ju hit för att begå brott, måste vi acceptera sånt bara för att...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 514
Senast: Boj
·
Äldre Jag vet att man inte får bygga på prickmark, men får jag använda den som t.ex uppställningsplats? Kan jag ställa dit containrar? Hyra...
Svar
14
· Visningar
5 723
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Jag puttades omkull av en häst förra lördagen. Alltså en vecka sen drygt. Inget dramatiskt, jag hamnade raklång och han var vänlig nog...
Svar
14
· Visningar
978
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Jag ska börja plugga och har läst Matte B för många år sen. Hon som skulle hjälpa mig vet inte riktigt skillnaden på de olika matte...
Svar
6
· Visningar
415
Senast: Niyama
·
Äldre Känner för att uppdatera min garderob nu inför sommaren. :) Det jag är på jakt efter är främst leggings och en särskild typ av skjorta...
2
Svar
23
· Visningar
3 514
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Någon som har läst denna kurs på gymnasiet och har ett minne av vad ni gjorde och hur det var upplagt? Friare? Fördjupa sig inom sporter...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Ok. Det här tar emot något otroligt att skriva men jag vet varken ut eller in längre. Börjar känna mig smått desperat. Jag funderar...
Svar
9
· Visningar
1 270
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp