Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag ska börja plugga och har läst Matte B för många år sen. Hon som skulle hjälpa mig vet inte riktigt skillnaden på de olika matte...
Svar
6
· Visningar
415
Senast: Niyama
·
Äldre Känner för att uppdatera min garderob nu inför sommaren. :) Det jag är på jakt efter är främst leggings och en särskild typ av skjorta...
2
Svar
23
· Visningar
3 514
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Någon som har läst denna kurs på gymnasiet och har ett minne av vad ni gjorde och hur det var upplagt? Friare? Fördjupa sig inom sporter...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Ok. Det här tar emot något otroligt att skriva men jag vet varken ut eller in längre. Börjar känna mig smått desperat. Jag funderar...
Svar
9
· Visningar
1 270
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är förkyld och tänkte att det skulle vara bra att göra en nässköljning så det gjorde jag. Eller påbörjade i alla fall, för vattnet...
2
Svar
21
· Visningar
19 503
Senast: Maoam
·
Skola & Jobb Hur fungerar det med en VD som är majoritetsägare i ett aktiebolag? Utan att komma ihåg särskilt mycket från mina studier så känner...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: Pegasus63
·
Skola & Jobb Jag tillhör den generationen som inte har fått någon avancerad utbildning inom det svenska språket. Eller så råkade det bara vara så att...
2
Svar
38
· Visningar
2 466
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Någon som har lite koll på mediciner? Jag har inhandlat både omeprazol och novalucol på apoteket, men hon jag pratade med där verkade...
2
Svar
23
· Visningar
34 790
Senast: Monifa
·
Trädgård & Växter Jag och sambon har planer på att plantera humle i sommar, på båda kortsidorna, ser ut såhär: (ursäkta stöket :D ) Hur hade ni...
Svar
5
· Visningar
6 509
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag funderar på hur "sjuk" man behöver vara för att det ska kännas ok att be om hjälp av psykolog? Jag har aldrig haft kontakt med...
2
Svar
27
· Visningar
2 957
Senast: Kanintant
·
Svar
2 007
· Visningar
63 177
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag blir tokig, skydda sig mot solen i all ära men det blir liksom inte av när man blir sådär klibbig och äcklig om huden. Vilka...
2
Svar
33
· Visningar
2 837
Senast: Lager
·
Äldre Skulle vilja ha journaler från när jag var barn. Tittade på Mina Vårdkontakter, men kunde inte hitta ett jota där. Journalerna jag vill...
Svar
14
· Visningar
1 401
Kropp & Själ Har för mig att det var några här som gjort det testet? Fick ni någon info om förberedelser? Efter flera år med låga kortisolvärden har...
Svar
1
· Visningar
588
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
23 769
Senast: Rosett
·
Äldre Vad säger ni om att vara sjukskriven om man gjort en bröstoperation (som att t ex förstora befintliga bröst)? Jag har hört lite olika...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
23 334
Senast: vallhund
·
Trädgård & Växter Jag är så sugen på att byta ut alla pelargoner på framsidan mot ljung, cyklamen, prydnadskål och så vidare. Skulle gärna vilja ha lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 297
Senast: Rouise
·
Fritid Igår tvättade jag en dunväst och givetvis så knölade allt dun ihop sig i små klumpar i västen. Det tog ca 20 minuter innan den hamnade i...
Svar
8
· Visningar
1 384
Senast: Reville
·
Kropp & Själ Min mamma fyller jämnt och jag har lovat henne en spavistelse. Har dock själv inte så mycket erfarenheter av olika span, så hjälp! Är...
2
Svar
21
· Visningar
1 582
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag har ett lite udda problem skulle jag tro. Senaste halvåret så har jag fått riktigt jobbiga problem som jag börjar se ett samband med...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp